تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش، نابود كننده نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814595266




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نقش ايران در آشنايي مردم چين با اسلام


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:


معاون بزرگترین نهاد اسلامی در کشور چین؛
نقش ايران در آشنايي مردم چين با اسلام
امام خمینی (ره) نه تنها میهن پرست و رهبر پر افتخار دین اسلام بود بلکه فردی بودند که بیشتر عمر خود را خالصانه برای عزت و اتحاد کشورهای اسلامی، ثبات جامعه و رفاه مردم صرف کردند.



به گزارش سرويس ديني جام نيوز، معاون انجمن اسلامی چین از امام خمینی (ره) به عنوان یک مسلمان مخلص نام برد که تمام دوران زندگی خود را صرف مبارزه و خدمت به دین اسلام کرده است.

«لیو که جه» معروف «سلیمان» روز پنجشنبه در سخنانی در آیین گرامیداشت بیست و ششمین سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی در پکن پایتخت چین اظهار داشت: امام خمینی (ره) نه تنها میهن پرست و رهبر پر افتخار دین اسلام بود بلکه فردی بودند که بیشتر عمر خود را خالصانه برای عزت و اتحاد کشورهای اسلامی، ثبات جامعه و رفاه مردم صرف کردند.

وی همچنین از امام راحل به عنوان رهبری انقلابی یاد کرد که از قدرتمندان و زورگویان نمی هراسید و همواره در برابر آنان پایدار و بی باک بود.

«لیو که جه» ادامه داد: گرچه ایشان در طول عمر خود تحت ظلم، دستگیری، تبعید قرار گرفت و حتی 15 سال از وطن خود اخراج شد اما هیچ یک از این فشارها و محرومیت ها نظر و اراده ایشان را دچار تزلزل نکرد و در نهایت انقلاب اسلامی به رهبری این مرد بزرگ به پیروزی رسید.

وی همچنین به ارتباط ریشه دار مسلمانان ایران و چین اشاره کرد و به ايرانا گفت: ایران نقشی مهم در آشنایی مردم چین با اسلام داشته است.

معاون انجمن اسلامی چین - بزرگترین نهاد اسلامی در کشور چین- همچنین ایران و چین را دو کشور دارای تمدن باستانی و غنی دانست و آرزو کرد درخت دوستی دو کشور همواره سرسبز و سبربلند باشد.



۱۴/۰۳/۱۳۹۴ - ۱۳:۰۲




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 80]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن