تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حقّ فرزند بر پدر ، آن است كه نام خوب بر او بگذارد و او را خوب تربيت كند و قرآن به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805259780




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راه اندازی مرکز فن آوری‌های نوین مدیریت شهری در منطقه یک


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
راه اندازی مرکز فن آوری‌های نوین مدیریت شهری در منطقه یک
مدیر مرکز رفاه و خدمات اجتماعی منطقه یک گفت: مرکز فن آوری‌های نوین مدیریت شهری در شهرداری منطقه یک تا قبل از ماه رمضان در پارک جمشیدیه راه اندازی می‌شود.


مجید سعادتمندی در گفت‌و‌گو با خبرنگار  حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران،  اظهار کرد: مرکز فن آوری‌های نوین شهری توسط واحد کارآفرینی مرکز خدمات اجتماعی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی  منطقه و با همکاری دانشگاه صنعتی شریف به منظور ایده یابی و شناسایی فرصت های موجود و ایجاد شبکه کارآفرینان منطقه و حمایت از کارآفرینان نوپا و جوان راه اندازی می‌شود.


وی در ادامه گفت: این مرکز قرار است با همکاری فیض بخش از اساتید کارآفرینی دانشگاه صنعتی شریف در جهت استفاده از ایده های نو و شناسایی فرصت‌های کارآفرینی و همچنین حمایت از کارآفرینان جوان و استفاده از ایده های آنان در مدیریت شهری فعالیت کند.


سعادتمندی اظهار داشت: همچنین این مرکز در جهت ایجاد، حفظ و تقویت شبکه کارآفرینان و آموزش مفاهیم کارآفرینی و مدیریت شهری و برگزاری جلسات و انتقال تجربیات با کارآفرینان موفق به خصوص در حوزه مدیریت شهری و ارتقای فعالیت‌های شهری بزرگ شروع به کار می‌کند.


آغاز اجرای طرح مبارزه با مگس‌های سفید در غرب تهران


معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 5 گفت: مگس سفید، نوعی آفت محسوب می‌شود که از نظر میزبان دامنه وسیعی از گیاهان زراعی، باغی، علف‌های هرز و گیاهان زینتی را مورد حمله قرار می‌دهد.


رضا مددی معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 5 در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به آغاز اجرای طرح کنترل و مبارزه با مگس‌های سفید در غرب تهران اظهار کرد: براساس برنامه ریزی صورت گرفته و با هماهنگی وزارت جهاد کشاورزی فعالیت‌های کنترل و مهار حشرات با کنترل دقیق و مستمر کانون‌های آلوده، نصب اتیکت‌های زرد بر بدنه درختان، آبشویی، حمع‌آوری سرشاخه‌های آلوده به این حشره و معدوم کردن برگ‌ها از جمله اقداماتی، به مرحله اجرا درآمده است.


مددی در پایان، تغییر آب و هوا و بر هم خوردن اکولوژی و تعادل محیط زیست را دلیل بروز این حشرات برشمرد.


اجرای اصلاح هندسی بزرگراه گمنام- کردستان


شهردار ناحیه چهار منطقه 6 از اجرای اصلاح هندسی بعضی محورهای سطح ناحیه از جمله بزرگراه گمنام در راستای اجرای طرح خط سفید خبر داد.


امیررضا خیرالهی شهردار منطقه چهار منطقه 6 در گفت‌و‌گو با خبرنگار  حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران،  اظهار کرد: در راستای اجرای طرح خط سفید و به منظور سهولت در تردد شهروندان توسط اداره حمل و نقل و ترافیک این ناحیه اقدام به اجرای اصلاح هندسی در برخی معابر از جمله بزرگراه گمنام- کردستان شده است. 


وی ادامه داد: از جمله از اقدامات در این زمینه، جابه‌جایی ایستگاه اتوبوس که قبل از پل کردستان واقع شده بود است. 


خیر الهی افزود: خط کشی، بستر همسطح سازی انهار و ایجاد کانال عبور عابر در تقاطع های فاطمی – حجاب، فاطمی – کارگر، فاطمی- سیندخت و کارگر تقاطع خیابان شانزدهم از اقدامات آماده‌سازی ناحیه در راستای اجرای طرح خط سفید است. 


شهردار ناحیه چهار منطقه در پایان گفت: توسط اکیپ‌های گشت‌زنی در سطح ناحیه المان‌های ترافیکی هر روز بازدید شده و در صورت شکستی یا نیاز به تعمیر سریعا و به طور روزانه انجام خواهد شد. 


دست دزدان از فروش زیر مخزنی های شهرداری کوتاه شد


شهردار ناحیه 7 شهرداری منطقه 20 از تعویض زیرمخزن‌های این ناحیه و جلوگیری از سرقت‌ آنها خبر داد.


 مهدی فرجی شهردار ناحیه 7 منطقه 20 در گفت‌و‌گو با خبرنگارحوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به تعویض تمامی زیر مخزنی‌های ناحیه، اظهار کرد:  بیش از 245 زیرمخزنی تعویض و به جای آن زیر مخزنی‌های بتونی جای‌گذاری شده است.
وی با بیان اینکه حمل و جابجایی مخزن‌های بتونی نیازمند استفاده از جرثقیل بود و سخت‌تر است، گفت: اما مقاومت مخازن بتونی بیشتر بوده و با برخورد خودرو و یا تماس با آب تغییر شکل نمی‌دهد.
شهردار ناحیه 7 یکی از مهمترین علل تعویض این مخازن را سرقت مخازن فلزی توسط اوباش و معتادان بیان کرد و افزود: زیر مخزنی های فلزی به دلیل سبکی و همچنین وجود آهن در آن به آسانی با استفاده از یک دیلم جابجا و توسط اوباش و معتادان به سرقت رفته و به قیمت‌ پایین در اختیار خریداران ضایعات آهن قرار می‌گرفت که با تعویض این زیرمخزن‌های فلزی یا بتونی دست سارقان از دزدیدن مخازن کوتاه می‌شود.




آغاز به کار مجمع خیرین در منطقه 22


معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 22 گفت: مجمع خیرین منطقه22 با همکاری سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران طی این هفته فعالیت خود را آغاز می‌کند.
عشرت شایق، معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 22 در گفت‌و‌گو با خبرنگار  حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، اظهار کرد: شهرداری تهران رسالت اجتماعی خود را بر اساس خدمت به اعضای جامعه به ویژه رسیدگی به آسیب هم‌چنین محرومان جامعه قرار داده و خدمات قابل توجهی نیز در مناطق 22 گانه و سازمان‌های مستقل برای حمایت از این اقشار ارائه داده است.


وی افزود: در راستای استقرار این برنامه، سازمان رفاه‌، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران بر اساس رسالت و مأموریت‌های خویش مبتنی بر سازمان بخشیدن به این سنت حسنه در شهر تهران و حمایت از خیرین و خیریه‌های فعال در این امر، طرح مجمع خیرین شهر تهران را پیشنهاد کرده است.


شایق تصریح کرد: در آستانه‌ی ماه مبارک با توجه به نقش اسلامی و مؤثر شیوه‌های قرآنی همچون سنت حسنه احسان، اتفاق، صدقه، خیران در منطقه و دعوت از آنان در این راه پیشگام و پیش قدم باشد.


وی در پایان با اشاره به مأموریت‌های 18 گانه فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران را برشمرد و گفت: شهرداری تهران در کنار سازمان‌های مردم نهاد و خیریه‌ها فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی گسترده‌ای را در شهر به اجرا درآورده که بخش زیادی از این فعالیت‌ها مربوط به رفاه و ارائه خدمات به اقشار آسیب‌دیده در معرض آسیب است و در همین راستا شرکت‌ها و سازمان‌های مستقل شهرداری مناطق 22 گانه بنا به مأموریت خود خدماتی مانند کمک مستقیم به افراد نیازمند، تأمین جهیزیه، اهدای سبد کالا و بن شهروند آموزش مهارت و ایجاد اشتغال برای نیازمندان، سروسامان دادن به افراد بی‌خانمان و غیره ارائه داده می‌شود.


انتهای پیام/





اخبار مرتبط

اخبار مناطق شهرداری تهران را در یک کلیک بخوانید




۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 144]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن