تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): هرگاه سفره پهن مى‏شود، چهار هزار فرشته در اطراف آن گرد مى‏آيند. چون بنده ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821047755




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح نشاط معنوي اوقاف عامل آگاهي با آموزه‌هاي ديني است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ خرداد ۱۳۹۴ (۱۷:۵ب.ظ)
استاندار قم: طرح نشاط معنوي اوقاف عامل آگاهي با آموزه‌هاي ديني است موج - قم - استاندار قم گفت: متربيان در طرح‌هاي تابستاني اوقاف و امور خيريه نسبت به آموزه‌هاي ديني آگاهي مناسبي پيدا کرده و با عمل به اين آموزه‌ها به موفقيت‌هاي بسياري در زندگي مي‌رسند.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، استاندار قم در مراسم افتتاحيه طرح نشاط معنوي اداره کل اوقاف و امور خيريه استان قم که در سالن اجتماعات امامزاده جعفر شهيد (ع) برگزار شد گفت: جوانان و نوجوانان نيازمند تفريح و نشاط هستند و اين که خانواده‌هاي قمي فرزندان خود را در طرح نشاط معنوي ثبت‌نام و اوقات فراغت آن‌ها را با برنامه‌هاي آموزشي و تربيتي پر مي‌کنند اقدام شايسته‌اي است.
وي افزود: متربيان در طرح‌هاي تابستاني اوقاف و امور خيريه نسبت به آموزه‌هاي ديني آگاهي مناسبي پيدا کرده و با عمل به اين آموزه‌ها به موفقيت‌هاي بسياري در زندگي مي‌رسند.
حجت‌الاسلام والمسلمين محمدصادق صالحي‌منش با تاکيد بر اين که خانواده‌ها بايد به صورت مستمر بر عملکرد فرزندان خود نظارت داشته باشند افزود: با توجه به اين که جوانان امروزي در آينده مسووليت‌ها و پست‌هاي مهمي را بر عهده مي‌گيرند اکنون بايد مراقب رفتارهاي اجتماعي خود باشند.
وي فصل تابستان را فرصت مناسبي براي تربيت ديني فرزندان قمي دانست و خاطرنشان کرد: استان قم ظرفيت‌هاي بسياري دارد که با استفاده از اين ظرفيت‌ها مي‌توان گام‌هاي مناسبي در راستاي تربيت فرزندان قمي برداشت.
حجت‌الاسلام والمسلمين صالحي‌منش با بيان اين که دستگاه‌هاي اجرايي استان قم براي تعالي جوانان قمي برنامه‌ريزي‌هاي بسياري انجام داده‌اند، گفت: اميدورايم به همت دستگاه‌هاي اجرايي استان تابستان مناسبي را براي جوانان قمي رقم بزنيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن