تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس كار نيكى انجام دهد ده برابر آن پاداش دارد و از جمله آنها سه روز روزه در هر ماه ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820039841




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه کردستان: برگزاری طرح نشاط معنوی در بقاع متبرکه کردستان


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: سنندج؛
معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه کردستان: برگزاری طرح نشاط معنوی در بقاع متبرکه کردستان
معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه استان کردستان گفت: به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان برای پنجمین سال متوالی طرح نشاط معنوی در امامزادگان و بقاع متبرکه استان برگزار می‌شود.


به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از سنندج، حجت‌الاسلام محمود یوسفی با اشاره به اینکه طرح نشاط معنوی در مقاطع ابتدایی، راهنمایی و متوسطه در 2 بخش بانوان و آقایان در امامزادگان شاخص سطح استان برگزار می شود، گفت: این طرح 3 امام زاده هاجر و سارا(س) شهرستان قروه، عبدالله، اسماعیل و محمد(ع) در بیجار و امامزاده پیرمحمد در سنندج برگزار می شود.


وی افزود: ثبت نام برای اجرای این طرح از اول تا 26 خردادماه صورت می گیرد و کلاس های آن از اول تیرماه سال جاری در این بقاع متبرکه برگزار خواهد شد.


معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه استان کردستان با اشاره به برگزاری کلاس‌های قرآنی در راستای اجرای این طرح بیان کرد: کلاس‌های قرآنی در رشته‌های روخوانی، قرائت، تجوید و حفظ برگزار می‌شود که در کنار این کلاس‌ها مباحث اعتقادی، احکام دینی، برنامه‌های ورزشی، اردوهای تفریحی، مهارت‌های زندگی و برنامه‌های متنوع دیگر برگزار می‌شود.


حجت‌الاسلام یوسفی با اشاره به برپایی خیمه‌های معرفت در حاشیه این طرح گفت: مربیان بومی و روحانیون اعزامی از قم در این طرح اداره اوقاف و امور خیریه استان کردستان را یاری می‌دهند.


انتهای پیام/ح


اخبار مرتبط

دعوت از قایقران کردستانی به اردوی تیم ملی آبهای آرام
تامین اعتبار لازمه اتمام و راه اندازی پروژه شبکه پایاب زیویه است
دهمین سد استان کردستان در دست بهره‌برداری است
لغو مجوز دو کمپ ترک اعتیاد در سنندج
برگزاری بیستمین جشنواره قرآن و عترت در دانشگاه علوم پزشکی کردستان




۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 165]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن