تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله چيزى مثل شام و غير آن را بر نماز مقدم نمى‏داشتند و ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819037488




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حاکميت عقلانيت بر اداره امور کشور از اصلي ترين و مهمترين دستاوردهاي دولت يازدهم است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ خرداد ۱۳۹۴ (۱۷:۶ب.ظ)
مشاور ارشد رييس جمهوري؛ حاکميت عقلانيت بر اداره امور کشور از اصلي ترين و مهمترين دستاوردهاي دولت يازدهم است موج - خرم آباد- مشاور ارشد رييس جمهوري و دبير مناطق آزاد تجاري کشور گفت: حاکميت عقلانيت بر اداره امور کشور از اصلي ترين و مهمترين دستاوردهاي دولت يازدهم است.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از استانداري لرستان، اکبر ترکان روز دوشنبه در همايش طلوع اميد ويژه بزرگداشت حماسه سياسي 24 خرداد در لرستان گفت: به طور قطع راي مردم در 24 خرداد بر مبناي سخنان نامزدها بوده و اتفاقي نبوده و البته انجام مناظرات موجب افزايش آگاهي مردم شد.
وي با بيان اينکه دکتر روحاني پيش از انتخابات رياست جمهوري نيز به عقل گرايي مشهور بود تصريح کرد: رييس جمهوري ظرفيت شخصيتي بالايي دارد و امور را با تدبير و عقلانيت پيش مي برد.
وي خطاب به برخي مخالفان دولت گفت: عليرغم ظرفيت بالاي دکتر روحاني در شنيدن و پذيرش نقد مراقب انتقادات خود باشيد چراکه بنا نيست دکتر روحاني مسير سياسي و مشي اعتدالي خود را تغيير دهد و در مسير گروه رقيب حرکت کند.
ترکان با انتقاد از برخي شلوغ کاري ها افزود: بنا نيست اگر اقليتي به دولت و رييس جمهور فشار بياورند دکتر روحاني از مسيري که پيش از اين اعلام کرده، تغيير جهت دهد.
وي اضافه کرد: دکتر روحاني ، رونق اقتصادي، احيا اخلاق و تعامل با جهان را مشي اعتدالي خود اعلام داده و قرار نيست با فشار برخي ها اين مشي اعتدالي به صورت ناقص اجرا شود، به عنوان مثال تعامل با دنيا در دستور کار دکتر روحاني است و اين خط مشي را به تعامل با نصف دنيا تغيير نمي دهد.
وي با تاکيد بر اينکه انتقادها توسط دکتر روحاني بررسي شده اما تبعيت محض نمي شود گفت: در ابتدا حمايت مقام معظم رهبري و سپس مردم بزرگترين سرمايه حرکت دکتر روحاني هستند.
وي ادامه داد: تعامل با جهان راه قطعي رييس جمهور است و ترديد نداريم اين مسير را تحت رهنمودهاي رهبر معظم انقلاب و رعايت خط قرمزهاي نظام ادامه مي دهد.
مشاور ارشد رييس جمهور گفت: در شرايط فعلي، سناريوي اداره کشور سناريوي تحريم است و البته اين به اين معنا نيست که سناريوي جايگزين براي دولت وجود ندارد.
ترکان با بيان اينکه اداره کشور با سناريوي تحريم به استيصال نرسيده اظهار کرد: سناريوي جايگزين بعد از موفقيت مذاکرات هسته اي اجرا مي شود.
مشاور ارشد رييس جمهور و دبير مناطق آزاد تجاري کشور همچنين انتظار برخي مخالفان دولت مبني بر تصدي گري در دولت را ناشايست دانست و گفت: اين انتظار که برخي به رغم عدم همراهي با رييس جمهور هم اکنون انتظار دارند پيشقراولان مديريت امور بشوند، انتظار صحيحي نيست.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 201]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن