تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):براستى كه حق را دولتى است و باطل را دولتى، و هر يك از اين دو، در دولت ديگرى ذليل ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821114608




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دولت يازدهم آرامش و امنيت همه جانبه را بر كشور حاكم كرده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ خرداد ۱۳۹۴ (۱۳:۱۰ب.ظ)
استاندار قم: دولت يازدهم آرامش و امنيت همه جانبه را بر كشور حاكم كرده است موج - قم - استاندار قم در مراسم سالگرد حماسه 24 خرداد استقرار نظم و اعتدال در کشور را ثمره روي کار آمدن دولت تدبير و اميد دانست و افزود: دولت يازدهم آرامش و امنيت همه جانبه را بر كشور حاكم كرده است.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، استاندار قم در مراسم سالگرد حماسه 24 خرداد که با حضور حجت الاسلام والمسلمين پور محمدي، وزير دادگستري، در سالن همايش هاي دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه برگزار شد، طي سخناني اين حماسه را متعلق به همه مردم ايران اسلامي دانست.
وي با اشاره به حضور گسترده مردم در انتخابات رياست جمهوري سال 92 افزود: در چنين روزي مردم شريف ايران به پيام رهبر خود لبيک گفته و حماسه اي سياسي رقم زدند و با حضور پرشور خود در پاي صندوق هاي رأي مشت محکمي بر دهان ياوه گويان کوبيدند.
حجت الاسلام والمسلمين صالحي منش با تأکيد بر فضاي رقابتي بسيار سالم در انتخابات رياست جمهوري دوره يازدهم افزود : شکوه اين انتخابات روح يکپارچگي و همبستگي را در بين مردم ايران به همگان نشان داد و نتيجه اين انتخاب، دولتي پرتوان، متعهد، مسوول و پايبند به قانون اساسي است که آرامش رواني، اجتماعي و سياسي را در جامعه حاکم کرد.
وي استقرار نظم و اعتدال در کشور را ثمره روي کار آمدن دولت تدبير و اميد دانست و گفت: دولت يازدهم با سرلوحه قرار دادن منويات رهبر معظم انقلاب در سياست ها و رويکردهاي خود به اختلافات و منازعات داخلي و خارجي پايان داده و فضايي آرام و امن را در کشور ايجاد کرده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن