تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):دعاى شخص روزه دار هنگام افطار مستجاب مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805640181




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حفظ امنيت کشور يکي از اصلي‌ترين فعاليت‌هاي نيروي انتظامي است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۴ خرداد ۱۳۹۴ (۱۳:۴۲ب.ظ)
آيت‌الله نوري‌همداني: حفظ امنيت کشور يکي از اصلي‌ترين فعاليت‌هاي نيروي انتظامي است موج - قم - آيت‌الله نوري‌همداني، در ديدار فرمانده ناجا با وي گفت: حفظ امنيت کشور يکي از اصلي‌ترين فعاليت‌هاي نيروي انتظامي است
به گزارش خبرگزاري موج از قم،‌ آيت‌الله نوري‌همداني ضمن تبريک آغاز ماه مبارک رمضان، گفت: حفظ امنيت کشور يکي از اصلي‌ترين فعاليت‌هاي نيروي انتظامي است.
وي افزود: در دوره‌هاي مختلف نيروي انتظامي فعاليت‌هاي موثري داشته است، فعاليت‌هاي نيروي انتظامي به نوعي عبادت پروردگار محسوب مي‌شود؛ زيرا کارکنان نيروي انتظامي در تلاش براي حفظ امنيت جامعه هستند.
آيت‌الله نوري‌همداني با اشاره به نبودن امنيت در برخي از کشورهاي منطقه، گفت: تلاش نيروي انتظامي در جامعه سبب شده تا امروز ايران از نعمت امنيت برخوردار شود.
وي گفت: پس از فتنه 88 به 20 استان سفر کرده‌ام که در اين سفرها سعي کرديم تا با نخبگان، مسوولان، دانشگاهيان و مردم ديداري داشته باشيم تا سخنانمان براي مردم موثر باشد.
آيت‌الله نوري‌همداني با اشاره به اين که امنيت، امر به معروف و نهي از منکر و توجه به ارزش‌ها از اصول هر کشوري است، گفت: حفظ حجاب در ميان مردم يکي از ارزش‌هايي است که مردم بايد آن را رعايت کنند.
استاد حوزه علميه قم افزود: عفاف و حجاب به يک معنا نيست، بسياري ممکن است عفاف داشته باشند اما حجاب نداشته باشند و برعکس، از همين رو نمي‌توان گفت هر فردي که بدحجاب است بي‌عفاف هم است.
آيت‌الله نوري‌همداني با اشاره به اينکه نبايد مسأله بدحجابي در جامعه گسترش پيدا کند، گفت: تمامي مراکزي که با دولت در ارتباط هستند بايد حجاب را رعايت کنند، آغاز حفظ حجاب از دولت سبب مي‌شود تا مردم نيز حجاب را رعايت کنند که اين امر سبب فرهنگ‌سازي و ترويج حجاب مي‌شود.
اين مرجع تقليد با اشاره به اين که حفظ امنيت مرزها و داخل کشور بر عهده نيروي انتظامي است، گفت: فعاليت‌هاي نيروي انتظامي بسيار گسترده است که اميدواريم در اين مسير کارکنان نيروي انتظامي موفق باشند.
آيت‌الله نوري‌همداني تاکيد کرد: فعاليت کارکنان نيروي انتظامي در جامعه عبادت است، اميدواريم امنيت و آرامش کشور هميشه پايدار باشد.
فرمانده ناجا نيز در ابتداي اين ديدار گفت: توجه به دغدغه مردم متدين و ارتقاي فضاي معنوي جامعه از مهم‌ترين برنامه‌هاي نيروي انتظامي است.
سردار اشتري با اشاره به اين که پس از انتصاب مايل بوديم به خدمت مراجع عظام تقليد برسيم، اظهار کرد: ديدار با مراجع تقليد سبب فعاليت بهتر کارکنان نيروي انتظامي مي‌شود.
وي خاطرنشان کرد: در تدابير رهبر معظم انقلاب تاکيد ويژه‌اي بر ارتقاي فضاي ديني و معنوي جامعه شده است، از همين رو توجه به دغدغه مردم متدين يکي از اولويت‌هاي نيروي انتظامي است تا بتوانيم جامعه‌اي در شأن انقلاب اسلامي بسازيم.
فرمانده ناجا با اشاره به اين که حفظ امنيت مرزها برعهده نيروي انتظامي است، گفت: دستگيري اشرار و شبکه‌هاي قاچاق يکي از فعاليت‌هاي نيروي انتظامي است که در اين مسير شهداي بسياري را تقديم کرده‌ايم.
سردار اشتري تصريح کرد: اميدواريم سرباز خوبي براي ولايت باشيم و در صحنه‌هاي مختلف بتوانيم مطيع نظرات رهبر معظم انقلاب باشيم؛ زيرا خدمت در جمهوري اسلامي ايران افتخاري براي ما است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 127]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن