تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين شما كسى است كه براى زنان خود بهتر باشد و من بهترين شما براى زن خود هستم....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796826399




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اتصال شرق کشور به ترکيه با اجراي کنارگذر جنوبي تهران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ خرداد ۱۳۹۴ (۱۰:۳۵ق.ظ)
اتصال شرق کشور به ترکيه با اجراي کنارگذر جنوبي تهران موج - معاون شرکت ساخت و توسعه زيربناهاي حمل‌ونقل کشور با بيان اين که با احداث آزادراه کنارگذر جنوبي تهران، شرق کشور از طريق آزادراه تهران - تبريز - مرند - بازرگان به ترکيه متصل مي‌شود، گفت: با اجراي پروژه بيش از ۱۰ هزار و ۱۷۰ ميليارد تومان به اقتصاد ملي کشور کمک مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري موج، حسن احمدي نوري، معاون شرکت ساخت و توسعه زيربناهاي حمل‌ونقل کشور، از ساخت کنارگذر جنوبي تهران خبر داد و گفت: اين محور يکي از آزادراه‌هاي مهم کشور است که احداث آن در دستور کار وزارت راه و شهرسازي قرار گرفت.
وي با بيان اين که کنارگذر جنوب تهران در کريدورهاي بين‌المللي حمل‌ونقل شرق - غرب و شمال - جنوب و همچنين شبکه بزرگراه‌هاي آسيايي واقع شده است، افزود: با اجراي اين آزادراه شرق کشور از طريق آزادراه تهران - تبريز - مرند - بازرگان به ترکيه متصل مي‌شود.
معاون ساخت و توسعه آزادراه‌هاي شرکت ساخت و توسعه زيربناهاي حمل‌ونقل کشور با اشاره به اينکه ۲۴۰۰ ميليارد تومان براي اجراي اين طرح پيش‌بيني شده است، افزود: کنارگذر جنوبي تهران از چهار استان قزوين، البرز، تهران و مرکزي عبور مي‌کند.
احمدي‌نوري اظهار کرد: اين آزادراه از منطقه آبيک در استان قزوين آغاز مي‌شود و بعد از عبور از فرودگاه بين‌المللي امام خميني (ره)، آزادراه‌هاي ساوه - تهران و تهران - قم را قطع مي‌کند و به آزد راه قم - گرمسار در منطقه چرم شهر متصل مي‌شود.
وي ادامه داد: در حال حاضر ترافيک سنگيني از استان‌هاي غربي و شمالي کشور وارد استان البرز مي‌شوند که با اجراي اين آزادراه ديگر کاميون‌هاي سنگين به مقصد شرق کشور از اين کنارگذر عبور مي‌کنند و وارد شهر تهران نمي‌شوند.
وي با اشاره به کاهش ۲۰ کيلومتري مسير با اجراي اين پروژه گفت: با احداث آزادراه کنارگذر جنوبي تهران زمان سفر براي وسايل نقليه سبک ۹۰ دقيقه و براي وسايل نقليه سنگين نيز ۱۱۰ دقيقه کاهش مي‌يابد.
معاون ساخت و توسعه آزادراه‌هاي شرکت ساخت و توسعه زيربناهاي حمل‌ونقل کشور با بيان اينکه طول کنارگذر جنوب تهران ۱۵۸ کيلومتر است، افزود: دوران مطالعه و ساخت اين محور ۴ سال و دوران بازگشت سرمايه آن براي بخش خصوصي ۲۰ سال است.
احمدي نوري ميزان صرفه‌جويي سوخت با احداث کنارگذر جنوبي تهران در دوره بهره‌برداري را بيش از ۲۳۰۰ ميليون ليتر عنوان کرد و به پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي گفت: همچنين با احداث اين آزادراه با کاهش زمان سفر حدود ۷۴۰۰ ميليارد تومان صرفه‌جويي مي‌شود.
وي کاهش گازهاي گلخانه‌اي را يکي از مزاياي مهم ساخت کنارگذر جنوبي تهران ذکر کرد و افزود: با کاهش ايجاد گازهاي گلخانه‌اي مانند CO۲ با احداث اين کنارگذر، معادل ۴۶۰ ميليارد تومان صرفه‌جويي اقتصادي مي‌شود.
معاون ساخت و توسعه آزادراه‌هاي شرکت ساخت و توسعه زيربناهاي حمل‌ونقل کشور اضافه کرد: با صرفه‌جويي اقتصادي ناشي از کاهش مصرف سوخت، کاهش زمان سفر و کاهش ايجاد گازهاي گلخانه‌اي در دوران مشارکت، بيش از ۱۰ هزار و ۱۷۰ ميليارد تومان به اقتصاد ملي کشور کمک مي‌شود.
احمدي نوري با بيان اين که کنارگذر جنوبي تهران در ۳ باند رفت و ۳ باند برگشت ساخته مي‌شود، گفت: در اين محور ۱۰ تقاطع با راه‌هاي فرعي و راه‌آهن وجود دارد و علاوه بر ايجاد دو دستگاه پل رودخانه‌اي، افزايش ايمني و ايجاد ارتباط بين شرق و غرب کشور را در پي خواهد داشت.
معاون ساخت و توسعه آزادراه‌هاي شرکت ساخت و توسعه زيربناهاي حمل‌ونقل کشور تأکيد کرد: اجراي اين آزادراه علاوه بر کاهش مصرف سوخت و زمان سفر، کاهش ايجاد گازهاي گلخانه‌اي، نقش مهمي در پدافند غيرعامل و جلوگيري از ورود کاميون‌هاي سنگين به داخل کلان‌شهر تهران دارد.
در سفر استاني رئيس‌جمهور و هيأت دولت به استان آذربايجان شرقي، عمليات مطالعاتي - اجرايي پروژه آزادراه ۲۵۳ کيلومتري تبريز - مرند - بازرگان چهارشنبه، ۳۰ ارديبهشت، با حضور وزير راه و شهرسازي و با دستور رئيس‌جمهور از طريق ويدئو کنفرانس آغاز شد.
آزاد راه تبريز - مرند - بازرگان نخستين آزاد راهي است که توسط سرمايه‌گذار خارجي در کشور اجرا مي‌شود. اين آزادراه از نظر ترافيک بين‌المللي و موقعيتي که در کريدور شرقي - غربي (جاده ابريشم)، مسير آسيا - اروپا و شبکه‌هاي بزرگراهي آسيا دارد از اهميت ويژه‌اي برخوردار است.
آزادراه مذکور بخشي از آزادراه تهران - بازرگان، کوتاه‌ترين مسير جهت اتصال پايتخت کشور به مرز بازرگان است. از جمله اهداف مهم اين طرح، احداث بخشي از آزادراه سراسري کريدور بين‌المللي شرق - غرب و شبکه بزرگراهي آسيا، کاهش مصرف سوخت، تکميل شبکه ترانزيتي کشور و اتصال آن به مرز کشور ترکيه و کشورهاي اروپايي، کاهش زمان سفر، افزايش ايمني و کاهش توليد گازهاي گلخانه‌اي است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن