تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):پروردگارم هفت چيز را به من سفارش فرمود: اخلاص در نهان و آشكار، گذشت از كسى كه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820986261




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ادامه خدمت کارکنان پيماني به رسمي-آزمايشي پس از گزينش


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ خرداد ۱۳۹۴ (۱۰:۲ق.ظ)
معاون وزير راه و شهرسازي: ادامه خدمت کارکنان پيماني به رسمي-آزمايشي پس از گزينش موج - تمامي کارکنان پيماني که داراي پست‌هاي حاکميتي هستند پس از طي مراحل گزينش به صورت رسمي-آزمايشي به ادامه خدمت مي‌پردازند.
به گزارش خبرگزاري موج، معاون توسعه مديريت و منابع وزير راه و شهرسازي در ديدار با کارکنان اداره کل راه و شهرسازي قم با اعلام اين مطلب گفت: بي‌ترديد حضور در استاني که به نام کريمه اهل‌بيت حضرت فاطمه معصومه (س) شناخته شده است، توفيقي بزرگي است که به شکرانه‌اش خداوند بزرگ را مي‌ستاييم.
سيد سعيد سيد علايي، در ادامه به افزايش چشمگير کارکنان راه و شهرسازي استان قم در پي آغاز به کار کارکنان استخدامي و محدوديت فضاي خدمت گفت: احداث ساختماني جامع در حد و اندازه اداره کل راه و شهرسازي استان قم از ضرورياتي است که بايد مورد توجه جدي قرار گيرد.
وي دغدغه بحث‌هاي معيشتي کارکنان خدوم و زحمتکش وزارت متبوع را جدي خواند و افزود: آخوندي مقام عالي وزارت حمايت ويژه‌اي نسبت به رفع مشکلات معيشتي کارکنان دارند و همواره درصدد ارتقاء کيفيت زندگي همکاران هستند.
وي از مباحث آموزشي کارکنان با عنوان سرمايه‌گذاري ياد کرد و افزود: بحث آموزش تنها هزينه نيست، بلکه سرمايه‌گذاري در راستاي خدمت‌رساني جامعه است و در افزايش انگيزه در کارکنان نقش قابل‌توجهي ايفا مي‌کند.
سيد علايي تلاش براي ايجاد سامانه‌هاي آرشيو الکترونيکي را ضروري خواند و افزود: آرشيو الکترونيکي صالحات و باقياتي است که تسري آن به ديگر حوزه‌هاي خدمتي مي‌تواند در دسترسي آسان به منابع و مدارک از سويي و افزايش ضريب ماندگاري و حفظ اسناد و مدارک از سوي ديگر نقشي تعيين‌کننده داشته باشد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن