تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش منافق در زبان او و دانش مؤمن در كردار اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804083815




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سیاسیون از مصاحبه‎های اختلاف‌انگیز پرهیز کنند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: رهبر در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران:
سیاسیون از مصاحبه‎های اختلاف‌انگیز پرهیز کنند
رئیس فراکسیون زنان مجلس با بیان اینکه برخی سیاسیون مصاحبه‌هایی را انجام می‌دهند که منجر به تنش در کشور می‌شود، گفت: متاسفانه در پی این مصاحبه‌ها در بین گروه‌ها و احزاب اختلافاتی به وجود می‌آید و باید از آن اجتناب کرد.

////
فاطمه رهبر رئیس فراکسیون زنان مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، ضمن آرزوی موفقیت برای دولت تدبیر و امید در عرصه‌های مختلف کشور، اظهار داشت: کشورمان پس از پیروزی انقلاب اسلامی در هر برهه‌ای از تاریخ شرایط خاصی داشته و در حال حاضر نیز در عرصه بین‌المللی و اقتصادی شرایطی خاص دارد.



وی با اشاره به حمایت‌های مقام معظم رهبری از تیم هسته‌ای کشورمان تصریح کرد: ایشان همواره حمایت‌های گسترده‌ای از دولت داشتند و در برخی موارد توجه مقام معظم رهبری به مذاکرات هسته‌ای غیرقابل پیش‌بینی و تصور بوده است.


رئیس فراکسیون زنان مجلس ضمن توصیه به دولتمردان گفت: با توجه به اینکه در حال حاضر در شرایط خاصی بسر می‌بریم به نظر می‌رسد دولت باید با مدیریت بهینه، برنامه‌ریزی دقیق و سیاست‌گذاری صحیح اثر تحریم‌ها را خنثی کرده و آنچه که شایسته است، انجام دهد.


این نماینده مجلس تصریح کرد: با وجود مشکلات در برخی عرصه‌ها پیشرفت چشمگیری داشتیم که می‌توانیم بگوییم در منطقه حرف اول را می‌زنیم و با وجود تحریم، کمبود فروش نفت و منابع مالی این مشکلات را می‌توانیم پشت‌سر بگذاریم.


وی با انتقاد از نبود مدیریت صحیح در صنعت نساجی کشور، اظهار داشت: متاسفانه این صنعت مورد بی‎مهری مسئولان قرار گرفته تا جایی که به نابودی و تعطیلی آن منجر شده است در این راستا صنعت خودروسازی نیز خالی از مشکل نیست و مدیریت صحیح دولتمردان را می‌طلبد.


رهبر با اشاره به موضوع  هدفمند کردن یارانه‌ها، گفت: از سال‎های گذشته مجلس شورای اسلامی این موضوع را پیگیری کرده و آن را به تصویب رساند و در مرحله اول قرار بود که 30 درصد از فروش حامل‌های انرژی به حمایت از تولید اختصاص پیدا کند که در واقع این نیاز و خواسته صنعتگران و تولیدکنندگان بود، اما متاسفانه با گذشت 5 سال هنوز این مهم به وقوع نپیوسته است.


این نماینده مجلس افزود: ما می‌توانیم در عرصه‌های مختلف پیشرفت چشمگیر داشته باشیم، اما نیازمند مدیریت و دقت نظر دولت هستیم. این دولت باید قدردان مردم قانع، صبور و ولایتمدار باشد که همواره در صحنه حاضر بودند و می‌توانند از پتانسیل آنان در اداره کشور استفاده کنند.


وی با بیان اینکه برخی سیاسیون مصاحبه‌هایی را انجام می‌دهند که منجر به تنش در کشور می‌شود، گفت: متاسفانه در پی این مصاحبه‌ها در بین گروه‌ها و احزاب اختلافاتی به وجود می‌آید و باید از آن اجتناب کرد، بنابراین باید در  این مسیر همواره تهدید و اختلاف به فرصت تبدیل شود.


رهبر در ادامه به وضعیت شغلی زنان در کشور اشاره کرد و گفت: گاهی اوقات تبعیض شغلی میان دو جنس ممکن است مثبت باشد و نگرانی درباره عدم اشتغال بانوان درباره آقایان نیز صدق می‌کند و در حال حاضر نرخ بیکاری به گونه‌ای است که در هر خانواده حداقل 2 الی 4 نفر بیکار هستند، بنابراین نباید نگاه جنسیتی به این موضوع داشته باشیم.


وی افزود: در حال حاضر شرایط برای خانم‌ها بسیار خوب شده، اگر به شرایط قبل از انقلاب بازگردیم این تفاوت را کاملا احساس می‌کنیم، زنان امروزه آزادند و با  امنیت کامل در جامعه حضور دارند و خانواده‌ها آنقدر به اجتماع اعتماد کرده‌اند که دخترانشان در اقصی نقاط کشور به تحصیل و کار می‌پردازند.


رهبر تاکید کرد: نباید این مسئله را نادیده گرفت که مشغول شدن بانوان به کار و تحصیل آنها را از زندگی، فرزندآوری و خانه‌داری بازدارد و این امر نیازمند مدیریت و فرهنگسازی است و یک تلاش مضاعف را می‌طلبد، اگر همفکری و همنوایی در جامعه باشد، شرایط خوب برای اشتغال فراهم خواهد شد.


رئیس فراکسیون زنان مجلس با اشاره به بیمه زنان خانوار نیز گفت: ما برای این امر دو سال بودجه در نظر گرفته‌ایم و این موضوع نیازمند به ارائه لایحه از سوی دولت بود و به منابع مالی نیاز داشت تا به مجلس بیاید، اما متاسفانه مورد بی‌مهری دولت قرار گرفت.


این نماینده مجلس همچنین درباره افزایش مرخصی زایمان زنان خاطرنشان کرد: ما برای این امر مرخصی را از 3 ماه به 6 ماه افزایش دادیم و پس از بررسی میزان این مرخصی به 9 ماه افزایش پیدا کرد و 2 هفته مرخصی اجباری را برای همسران  بانوان باردار در نظر گرفتیم، این امر نشان می‌دهد که باید توجه خاصی به فعالیت‌های اجتماعی زنان و خانه‌داری‌شان شود، اگر در این راستا توازن وجود نداشته باشد، مشکلاتی برای آینده کشور به وجود می‌آید.


انتهای پیام/



اخبار مرتبط

روایتی از دستاوردهای دولت در گفت‎وگو با مشاور رسانه‎ای رئیس جمهور
مهم‌ترین دستاوردهای دوساله دولت تدبیر و امید از زبان سخنگوی وزارت کشور
مسئولیت‌پذیرفتن دولت یازدهم در سال 92 یک مدیریت جهادگونه بود
هدف اصلی دولت، اجرای طرح سلامت‌محوری به‌جای درمان‌محوری است




۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۵:۰۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن