تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آنگاه که روزه مى ‏گیرى باید چشم و گوش و مو و پوست تو هم روزه ‏دار باشند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802807851




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد گیلان خبر داد احداث 3 هزار کتابخانه در 3 هزار مسجد گیلان


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد گیلان خبر داد
احداث 3 هزار کتابخانه در 3 هزار مسجد گیلان
مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد گیلان گفت: در تلاش هستیم بزرگ‌ترین کار فرهنگی کشور را در گیلان انجام دهیم که احداث 3 هزار کتابخانه در سه‌هزار مسجد استان است.

خبرگزاری فارس: احداث 3 هزار کتابخانه در 3 هزار مسجد گیلان



حجت‌الاسلام سلیمان پورابراهیم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به اجرای طرح‌های قرآن و احکام در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان اظهار کرد: امسال مسابقه 1449 با حضور مؤسسات قرآنی در گیلان اجرا می‌شود.
وی با بیان اینکه کانون‌های گیلان در این طرح قرآنی امتیازات بسیار خوبی دریافت کرده‌اند، از اجرای طرح اصلاح قرائت سوره‌های حمد و توحید نماز در گیلان در تابستان امسال خبر داد.
این مسئول گفت: امسال با احداث ایستگاه‌هایی در مکان‌های مورد نظر صحت قرائت سوره‌های حمد و توحید در نماز به همگان آموزش داده می‌شود.
وی با بیان اینکه قرائت صحیح این دو سوره مبارک در نماز بسیار اهمیت دارد ادامه داد: طرح اجرای قرائت نهج‌البلاغه به برنامه‌های کانون‌های فرهنگی مساجد اضافه شده است.
به گفته پورابراهیم امسال در مساجد به صورت موضوعی، تفسیری و فرازها و یا خطبه‌هایی از نهج‌البلاغه آموزش داده می‌شود.
وی توانمندسازی مدیران کانون‌های فرهنگی مساجد را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد و گفت: کار فرهنگی در مساجد هنوز به صورت تخصصی انجام نمی‌شود و کانون‌ها خود نیاز به آموزش دارند.
مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد گیلان با بیان اینکه در کنار پوشش اوقات فراغت جوانان از کار‌آفرینان مسجدی نیز حمایت می‌شود تصریح کرد: جوانان با ارائه طرح‌های توجیهی خوب به‌ویژه در روستاها می‌توانند از تسهیلات مورد نظر در این راستا استفاده کنند.
وی با بیان اینکه حمایت از کارآفرینی یکی از اولویت‌های ستاد عالی کانون‌های فرهنگی مساجد است، خاطرنشان کرد: از طرح‌های جهادی و فرهنگی نیز حمایت می‌شود.
پورابراهیم به راه‌اندازی شورای مشورتی خواهران و گردهمایی فصلی آنها اشاره کرد و گفت: در دو سال گذشته این شورا رسمی شدند و امسال دو مورد را شاخص برنامه‌های خود قرار دادند.
مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد گیلان به فعالیت کانون فرهنگی مساجد در منطقه مرزی آستارا اشاره کرد و یادآور شد: امسال در آستارا طرح‌های ویژه اجرا می‌شود.
وی طرح پایش کانون‌های فرهنگی مساجد را از دیگر برنامه‌های امسال دبیرخانه عنوان کرد و ادامه داد: در طرح پایش، کانون‌های غیرفعال از کانون‌های فعال باز شناخته می‌شوند و در صورت غیرفعال بودن از سبد حمایتی ستاد خارج می‌شوند.
پورابراهیم کمک هزینه‌ کانون‌های فرهنگی مساجد را در صورت فعال بودن و جلوتر بودن از شاخص‌های حد معمول یک‌میلیون تومان و کانون‌های با فعالیت معمولی را 700 هزار تومان ذکر کرد و گفت: مبالغ مذکور به عنوان هزینه‌های جاری کانون‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.
وی از تمدید جشنواره باب‌المراد پیرامون شخصیت امام موسی کاظم (ع) خبر داد و افزود: این همایش در سراسر کشور تا چهارم شهریور تمدید شده است.
مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد گیلان از برگزاری همایش استانی شیوه‌های نوین تدریس معارف دین در این استان خبر داد و خاطرنشان کرد: این همایش در اوایل مهر ماه امسال در گیلان برگزار می‌شود.
وی سرشماری بزرگ کتابخانه‌های مساجد در گیلان را از دیگر برنامه‌های دبیرخانه عنوان کرد و یادآور شد: تاکنون کار سرشماری 9 شهرستان به پایان رسیده و این سرشماری تا پایان امسال ادامه دارد.
پورابراهیم متذکر شد: در تلاش هستیم بزرگ‌ترین کار فرهنگی کشور را در گیلان انجام دهیم که احداث 3 هزار کتابخانه در 3 هزار مسجد استان است.
انتهای پیام/84002

94/03/26 - 08:52





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن