تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همیشه جاهل یا افراط گر و تجاوزکار و یا کندرو و تفریط کننده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805108259




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تعداد هنرمندان فعال صنایع دستی مازندران مشخص شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


تعداد هنرمندان فعال صنایع دستی مازندران مشخص شود استان‌ها > مازندران - معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران از اداره کل صنعت و تجارت و میراث فرهنگی استان خواست تعداد هنرمندان فعال در این عرصه را اعلام کند.

  به گزارش خبرگزاری خبرانلاین  منطقه استان  مازندران، علیرضا یونسی امروز(دوشنبه) 25 خردادماه در نشست کارگروه امور بانوان استانداری مازندران با اشاره به اینکه تنها یک میلیون بشکه نفت می‌توانیم بفروشیم و پول آن را  هم نمی‌توانیم دریافت کنیم،  گفت: علی رغم مشکلات سخت مالی که دولت با آن مواجه است در بخش سلامت هزینه 37 درصدی بیماران را به 5 درصد رساند و نشان داد که توجه در امر بیمه بسیار ویژه است. وی افزود: سیاست دولت این نیست که بیمه را محدود کند بلکه در گسترش بیمه تلاش خواهد کرد به گونه‌ای که هزینه مردم در حوزه درمان کاهش یابد. یونسی درباره بیمه فرشبافان تصریح کرد: کمیته‌ای با مسئولیت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران و نمایندگانی از سوی صنعت و معدن و تجارت تشکیل شود و به سرعت درباره بیمه هنرمندان صنایع دستی تعیین تکلیف شود تا آنهایی که مستحق این بیمه هستند تحت پوشش بیمه قرار بگیرند. وی افزود: سیاست دولت در مرحله اول قطع‌ بیمه نیست مگر اینکه افرادی بخواهند در این حوزه سوء استفاده کنند. معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تاکید کرد: آن هنرمندان صنایع دستی که بیمه شان قطع شد وضعیتشان تا دوهفته دیگر روشن شود. وی افزود: هنر نشان‌دهنده فرهنگ آداب، اندیشه و ... جامعه است که در قالب‌های مختلف ظهور پیدا می‌کند و هر چه توجه جامعه به سمت زیبایی‌های درون بیشتر شود جامعه از سلامت بیشتری برخوردار خواهد شد. یونسی با بیان اینکه صنعت معدن تجارت و گردشگری مازندران تراکم جمعیت این هنرمندان را به ما اعلام کند، گفت: صنعت و معدن تجارت باید هر چه می‌تواند بازار این محصولات را پیداکند و استانداری نهایت همکاری را خواهد داشت.  نصیری عضو انجمن هنرمندان و صنعتگران مازندران نیز در این جلسه گفت: برخی از قوانین دست‌وپاگیر هنرمندان صنایع‌دستی شده است و  باید دوباره بازخوانی شود. وی افزود: ما تا زمانی که همه بار مسئولیت را بر دوش دولت بگذاریم نباید توقع داشته باشیم که دولت بتواند همه مشکلات را حل کند باید بخش خصوصی را وارد این عرصه کنیم. نصیری با بیان اینکه باید هنرمندان واقعی را شناسایی و برای بیمه به سازمان تامین اجتماعی معرفی شوند، تصریح کرد: 11 ارگان و نهاد در ایران داریم که متولی امر هنر و هنر صنعت است و موازی کاری نداشتن قانون واحد و نبود یک متولی واحد سبب شده تا  هنرمندان بدون حامی باشند. وی یادآور شد: تقاضا داریم مسئولان برای رشد هنرمندان پیگیر تبصره 119 باشند.  

کلید واژه ها: استان مازندران -




دوشنبه 25 خرداد 1394 - 16:09:59





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 164]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن