تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين شما كسى است كه براى زنان خود بهتر باشد و من بهترين شما براى زن خود هستم....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821082680




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

براي 13 پرونده در اين مرکز رأي صادر شده‌ است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ خرداد ۱۳۹۴ (۱۳:۱۸ب.ظ)
رئيس مرکز داوري اتاق خرم‌آباد: براي 13 پرونده در اين مرکز رأي صادر شده‌ است موج - خرم آباد - رئيس مرکز داوري اتاق بازرگاني، صنايع، معادن و کشاورزي خرم‌آباد در ديدار مسوولان و داوران مرکز داوري اتاق خرم‌آباد با رئيس کانون وکلاي دادگستري لرستان، با اشاره به فعاليت مرکز داوري اظهار داشت: تاکنون براي 13 پرونده در اين مرکز، رأي صادر شده‌ است.
به گزارش خبرگزاري موج، محمدرضا چگني با اشاره به اينکه طبق بند "ح" ماده "5" قانون اتاق بازرگاني، صنايع، معادن و کشاورزي ايران، يکي از وظايف اتاق بازرگاني، حل و فصل اختلاف بازرگاني داخلي و خارجي است، گفت: در همين راستا مرکز داوري به موجب قانون مستقلي به نام «قانون اساسنامه مرکز داوري اتاق ايران» مصوب بهمن 1380 تأسيس شده و از حمايت قانوني برخوردار است.
وي مراکز داوري استان‌هاي تهران، اصفهان و هرمزگان را از جمله مراکز فعال کشور برشمرد و افزود: مرکز داوري اتاق بازرگاني، صنايع، معادن و کشاورزي خرم‌آباد هم در تاريخ 23 آبان‌ 1392 تشکيل شد و به صورت رسمي فعاليت‌اش را آغاز کرد.
چگني تصريح کرد: عليرغم اين که در اين مدت جلسات مختلفي با صنعتگران، صاحبان حِرَف و مسوولان دستگاه قضايي استان داشته‌ايم، هنوز آنچنان که بايد و شايد خدمات اين مرکز در نزد اين اقشار جا نيفتاده است.
رئيس مرکز داوري اتاق بازرگاني، صنايع، معادن و کشاورزي خرم‌آباد عنوان داشت: به همين منظور لازم مي‌دانيم خدمات و فعاليت اين مرکز را بيشتر ترويج کنيم و در اين مسير حتماً از تجربيات متخصصان و آگاهان به امر از جمله فعالان کانون وکلاي دادگستري استان استفاده خواهيم کرد.
محمدرضا چگني با اشاره به تغيير رويکرد سيستم قضايي کشور گفت: سياست دستگاه قضا رسيدگي خصوصي به دعاوي است و در همين زمينه قانوني در حال آماده‌سازي است که در آن به امر داوري تأکيد ويژه‌اي شده و آن را به دو صورت داوري سازمان‌يافته و داوري موردي (خصوصي) آورده است.
وي از برگزاري همايشي با حضور دادستان‌هاي کل کشور در سال آينده خبر داد و اظهار داشت: در آينده‌ نزديک و بعد از ماه مبارک رمضان هم همايشي با حضور همه‌ وکلاي دادگستري استان، صنعتگران، صاحبان حِرَف و مسوولان دستگاه قضايي استان به منظور ترويج هر چه بيشتر خدمات و فعاليت‌هاي مرکز داوري اتاق خرم‌آباد برگزار مي‌شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن