تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بزرگ ترين مصيبت ها، نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815588695




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

«زندگی ۱۰ ساله در غار» به دلیل طلاق


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:
«زندگی ۱۰ ساله در غار» به دلیل طلاق

cave-home-550x365.jpg


شناسهٔ خبر: 2779365 - دوشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۸
مجله مهر > گزارش ویژه

یک مرد چینی بیش از ده سال است که درون غاری به تنهایی زندگی می‌کند. این مرد پس از طلاق از همسرش به این غار فرار کرد؛ چون که طاقت روبه‌رو شدن با واقعیت را نداشت! مجله مهر: «زو وینی» کشاورز ۵۷ ساله چینی است که پس از طلاقش سر به بیابان گذاشت و به تپه‌ای در اطراف شهر پناه برد. زندگی سخت وینی در  کوه، آن هم پس از ضربه عاطفی‌اش او را وادار به کوهکنی کرد تا اینکه پس از تقریبا ۶ سال موفق شد خانه جدیدش را در غار بسازد و حالا آقای وینی بیش از ۱۰ سال است که در این غار که ۳۰ متر عمق و ۳ متر عرض دارد، زندگی می‌کند. درواقع این غار بیشتر شبیه یک آپارتمان کوچک با دیوارهای بتونی است. فضای داخل آن از نمای بیرونی‌اش هم جالب‌تر است. این خانه بسیاز تمیز و مرتب با اتاق نشیمنی ۲۵ متری و آشپزخانه‌ای سنگی است.
cave-home5-550x365.jpg

cave-home6-550x365.jpg
زو گرچه از آدم‌ها فرار کرده است؛ اما عاشق حیوانات و گیاهان است و به همین دلیل  یک مرغدانی هم داخل غار خود دارد. این آقا به درختان هم علاقه زیادی داشته و درون باغچه خانه عجیب و غریبش، درختان کاج و سرو هم کاشته است. زو می‌گوید که غار آرامش و سکوتی که به آن نیاز دارد را به او می‌دهد. عکس‌های خندان او هم شهادت می‌دهند که او واقعا به این آرامش دست یافته است!
cave-home2-550x365.jpg
جالب است که این خانه‌های سنگی در چین بسیار معروف هستند و بیش از ۳۰ میلیون نفر در چین در این غارها زندگی می‌کنند و این اولین بار نیست که چنین خانه‌های غارشکل جالبی در چین ساخته می‌شود. کوه‌های این کشور پر از خانه‌های عجیب و شگفت‌انگیز این شکلی است.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن