تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن ابتدا به سلام مى كند و منافق منتظر سلام ديگران است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819911460




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعزام نیروهای آمریکایی به عراق شبیه استفاده از چسب زخم است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: مک‌کین:
اعزام نیروهای آمریکایی به عراق شبیه استفاده از چسب زخم است
رئیس خدمات تسلیحاتی مجلس سنای آمریکا تصمیم اوباما در خصوص مبارزه با تروریست‌های داعش را مانند استفاده از "چسب زخم" توصیف کرد.


به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از هیل، «جان مک‌کین،» رئیس خدمات تسلیحاتی مجلس سنای آمریکا یکشنبه در مصاحبه‌‌ای اعلام کرد؛ تصمیم باراک اوباما مبنی بر اعزام 450 مشاور نظامی به عراق برای مبارزه با گروه تروریستی داعش به منزله استفاده از "چسب زخم" است.


مک‌کین در این مصاحبه اعلام کرد: «این 450 مشاور اعزامی به عراق -که فقط 50 نفر از آنها به مشاوره و آموزش نظامی خواهند پرداخت- بی‌تأثیر خواهند بود. این اقدام اوباما حکم یک "چسب زخم" را دارد.»


 وی افزود: «گمان می‌کنم رئیس جمهور بی‌صبرانه منتظر پایان یک سال و نیم باقیمانده از دوران ریاست جمهوری خود است. با ادامه جنایات داعش، فقط خدا می‌داند که در یک سال و نیم آینده چه اتفاقی روی خواهد داد. تروریست‌های داعش همان‌هایی هستند که مردم آمریکا را گردن زدند. این گروه برای آمریکا تهدیدی بزرگ است.» 


با توجه به گردن‌زنی‌های گروه تروریستی داعش و پیشروی این تروریست‌ها در سوریه امنیت ملی و سیاست خارجی در زمره مهم‌ترین امور در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال 2016 خواهند بود.




انتهای پیام/





اخبار مرتبط

رسانه‌های آمریکا جنگ در اوکراین را تبلیغ می‌کنند
ادامه مذاکرات آمریکا و لهستان برای استقرار سامانه‌های دفاع موشکی
عملکرد انگلیس در برابر تهدید داعش ضعیف است
وقتی بوش از اشغال عراق دفاع می‌کند!




۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 150]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن