تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):بهترین چیزی را که دوست دارید درباره شما بگویند ، درباره مردم بگویید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813384995




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزايش تعرفه اينترنت نامحدود مخابرات


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۴ خرداد ۱۳۹۴ (۱۴:۲۳ب.ظ)
جزئيات؛ افزايش تعرفه اينترنت نامحدود مخابرات موج-معاون مخابرات استان تهران گفت: تغييراتي که در تعرفه اينترنت نامحدود مخابرات اعمال شده در راستاي عمل به مصوبه 152 کميسيون تنظيم مقررات ارتباطات است.
محمدرضا بيدخام، معاون مخابرات استان تهران، در پاسخ به اين سوال که تغييرات تعرفه اينترنت نامحدود مخابرات از چه قرار است، اظهارکرد: تاکنون تعرفه اينترنت نامحدود، براساس مصوبه 49 سازمان تنظيم مقررات ارتباطات که مربوط به اواخر دهه 80 بود محاسبه مي‌شد، اين در حالي است که در اين زمينه از سال 1390 از سوي کميسيون تنظيم مقررات ارتباطات مصوبه ديگري ابلاغ شده است.
معاون تجاري مخابرات استان تهران ادامه داد: طي اين مدت ما به دليل اين‌که برخي مسائل کيفي را هم مدنظر داشتيم مصوبه و تعرفه‌هاي جديد را اجرا نکرده و براساس همان تعرفه‌هاي قبلي هزينه‌هاي اينترنت کاربران خود را محاسبه کرديم و بدين ترتيب افزايش تعرفه‌ها به زمان بهبود کيفيت موکول شد.
وي همچنين عنوان کرد: اکنون کيفيت اينترنت مخابرات تا حدي بهبود يافته و برهمين اساس از اول خرداد‌ تعرفه‌هاي ما براساس مصوبه 152 اعمال خواهد شد البته ما در تغييرات صورت گرفته سقف رقمي که مجاز بود را انتخاب نکرده و تنها 75 درصد رقم مذکور را اعمال کرده‌ايم که اين افزايش تعرفه در مجموع حدود 10درصد مي‌شود.
معاون مخابرات استان تهران درباره اين‌که آيا همچنان واگذاري اينترنت نامحدود توسط مخابرات ادامه دارد، گفت: واگذاري اينترنت فعلا به صورت نامحدود و غيرحجمي همچنان در مخابرات صورت مي‌گيرد، چرا که نياز برخي مشترکان است اما تفاوتي که وجود دارد آنکه اينترنت نامحدود ديگر تنها تا سرعت 512 کيلوبايت ارائه مي‌شود و براي سرعت‌هاي يک و دومگابايتي لازم است مشترک از سرويس حجمي استفاده کند.
بيدخام در بخش ديگري از صحبت‌هاي خود با اشاره به اين‌که تعرفه اينترنت نامحدود مخابرات از سال 1387 به بعد تغيير نکرده بود، گفت: تغيير در تعرفه‌ها نيز بيشتر به استان‌هاي تهران و البرز مربوط مي‌شود، چراکه در بسياري استان‌ها از ابتدا اينترنت به شکل حجمي و پيش پرداخت واگذار مي‌شد.
وي در پايان يادآور شد: سياست مخابرات بر آن است که مشترکان اينترنت نامحدود به طور تدريجي به استفاده از اينترنت حجمي روي آورند برهمين اساس نيز مشوق‌هايي مانند «کمپين شگفت‌انگيز»در حال اجراست تا اقبال مشترکان نسبت به اينترنت حجمي افزايش پيدا کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن