تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):عبادت هفتاد جزء است و بالاترین و بزرگترین جزء آن کسب حلال است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820305087




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ثبت‌نام اينترنتی کتاب‌های ابتدايی


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: از 6 تیرماه آغاز می شود؛
ثبت‌نام اينترنتی کتاب‌های ابتدايی
مديرکل چاپ و توزيع سازمان پژوهش و برنامه‌ريزی،زمان شروع ثبت نام اينترنتی کتاب های درسی دانش آموزان تهران را ششم تير ماه اعلام کرد.

ثبت‌نام اينترنتي کتاب‌هاي ابتدايي از ۶ تير
به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران، ليدا نيک‌روش مديرکل چاپ و توزيع سازمان پژوهش و برنامه‌ريزي با بيان اينکه توزيع کتاب‌هاي درسي دوره ابتدايي دانش‌آموزان تهراني به‌ صورت پايلوت از ششم تير از طريق اينترنت انجام مي‌گيرد، گفت: کتابفروشی ها حق ثبت‌نام اينترنتی برای توزيع کتاب درسی دوره ابتدايی را ندارند.
وي از اينترنتی شدن توزيع کتاب‌های دوره ابتدايی خبر داد و گفت: اولين جامعه آماری ما شامل کتاب‌های دانش‌آموز پيش دانشگاهی بود، اما تصميم گرفتيم توزيع کتاب‌های پايه ابتدايی دانش‌آموزان تهرانی هم به صورت الکترونيکی باشد.


نيک روش افزود: خانواده‌های دانش‌آموزان دوره ابتدايی مي توانند از ششم تير ماه نسبت به ثبت‌نام در سامانه آموزش و پرورش به نشانی www.tehran.edu.ir اقدام نمايند.


مديرکل چاپ و توزيع سازمان پژوهش و برنامه‌ريزی بيان کرد: دانش‌آموزاني که امکانات دسترسي به اينترنت را ندارند، مي‌توانند با مراجعه به مدرسه، مدير آن مدرسه نسبت به ثبت‌نامشان اقدام کند. چرا که دسترسی مدير مدرسه برای ثبت‌نام باز شده و او می تواند به‌ صورت گروهی نيز ثبت‌نام را انجام دهد.


به گفته نيک‌روش، کتاب‌های درسی دانش‌آموزان دوره ابتدايی پيش از مهر ماه توزيع خواهد شد.


وی در پاسخ به اين پرسش که کتابفروشی ها نسبت به ثبت‌نام اينترنتی کتاب‌های دوره ابتدايی اقدام کرده‌اند، تاکيد کرد: فروش کتاب‌های دوره ابتدايی از طريق آموزش و پرورش است و هيچ ارتباطی به کتابفروشی ها ندارد و اگر کتابفروشی ثبت‌نام اينترنتي کند، تخلف محسوب مي‌شود.


انتهای پیام/







اخبار مرتبط

رحمانی فضلی به اینستاگرام پیوست
سرقت از طریق نصب بدافزار
سایت های همسریابی باشد یا نباشد
چرایی نداشتن اینترنت ارزان وسریع
اینترنت پایین شهر همچنان دایال آپ
"وای فای عمومی"راهی برای نفوذ هکرها به اطلاعات شخصی شما




۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 140]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن