تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اجراى حدود و احكام خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با ضايع كردن آن بدبخت نمى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820224998




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با اطلاع رسانی می توان از وقوع جرایم پیشگیری کرد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: کرمان؛
با اطلاع رسانی می توان از وقوع جرایم پیشگیری کرد
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان گفت: بسیاری از جرایم ریشه در ناآگاهی مردم دارد و آموزش نقش اساسی در پیشگیری از وقوع جرایم ایفا می کند که اغلب با اطلاع رسانی صحیح و به موقع میتوان از بروزآن در جامعه جلوگیری کرد.


به گزارش  گروه استانهای باشگاه خبرنگاران؛و بنا به اعلام روابط عمومی دادگستری ،حمید خالقی ، افزود: برای پیشگیری از وقوع جرم ، فعالیت های آموزشی با همکاری سایر نهادها و سازمان ها ازجمله بهزیستی، آموزش و پرورش، دانشگاه ها و … برای دانش آموزان، دانشجویان، افراد در شرف ازدواج، فرهنگیان و اولیاء و مربیان و… به همت معاونت اجتماعی دادگستری استان برگزار گردیده است .
خالقی گفت : خانواده يكي از مهمترين نهادهاي اجتماعي است كه اساس و پايه حيات اجتماعي محسوب مي شود.

وی افزود: دين اسلام نیز اهميت ويژه اي به نهاد خانواده داده و در آيات متعدد اين موضوع را يادآوري و بر آن تاكيد و طلاق را امري منفور و مذموم نگريسته است.

معاون پیشگیری از وقوع جرم استان کرمان خاطرنشان کرد: با آموزش مهارت های زندگی به افراد در دوران نوجوانی و جوانی و نیز بهره گیری از تجارب و تخصص مشاوران مجرب می توان از وقوع طلاق و آسیب ها و پیامدهای پس از آن در جامعه جلوگیری کرد .

حمید خالقی تصریح کرد: برنامه ریزی برای آموزش مهارت های زندگی باید در ۴ مقطع؛ دانش آموزان دبیرستانی، دانشجویان، افراد در شرف ازدواج و متاهلین صورت پذیرد.

این مقام قضائی افزود : نمی‌توان مانع تغییرات و پیچیدگی‌های جامعه و گسترش روابط اجتماعی و بین‌فردی افراد شد؛ بنابراین راهی جز آماده كردن جوانان و نو جوانان برای روبه‌رو شدن با موقعیت‌های دشوار زندگی جدید باقی نمی‌ماند.

حمید خالقی تاکید کرد:برای داشتن توانمند سازی مهارت های زندگی جوانان و نوجوانان ، توجه جدی همه دستگاهها و ارگانها به آموزش همه جانبه لازم و ضروری است.


انتهای پیام/ع



اخبار مرتبط

ابراز عشق وعلاقه درتحکیم روابط زوجین موثر است
چهره نامنظم کلان شهرها با ساخت و سازهای غیر مستحکم و غیر مفید
فعالیت بیش از 12 هزار شورای حل اختلاف در کشور
فعالیت بیش از هزار نیرو در شوراهای حل اختلاف استان اصفهان




۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن