تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حقّ فرزند بر پدر ، آن است كه نام خوب بر او بگذارد و او را خوب تربيت كند و قرآن به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819762995




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرهنگ سازي و اطلاع رساني به منظور پيشگيري از جرائم ضروري است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ خرداد ۱۳۹۴ (۱۷:۵۲ب.ظ)
معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان قم: فرهنگ سازي و اطلاع رساني به منظور پيشگيري از جرائم ضروري است موج-قم-معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان قم ضمن بازديد از کانون اصلاح و تربيت استان، گفت: فرهنگ سازي و اطلاع رساني به منظور پيشگيري از جرائم ضروري است.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان قم ضمن بازديد از کانون اصلاح و تربيت استان قم که همراه مدير کل و معاون اجتماعي بهزيستي استان، نمايندگان معاونت اجتماعي دادگستري و استانداري قم، سخنگوي شوراي شهر، معاون فرهنگي کميته امداد امام خميني (ره)، مشاور مدير کل صدا و سيماي مرکز قم و معاون اداره کل ورزش و جوانان استان انجام شد، گفت: در زمينه فرهنگ سازي و اطلاع رساني به منظور پيشگيري از جرائم، بايستي اقدامات لازم صورت پذيرد، به عنوان مثال يک دانش آموز از نتيجه استفاده از مواد مخدر آگاه شود و عاقبت مصرف اين مواد براي وي تشريح و تبيين شود.
وي در ادامه بر آگاه بخشي به والدين و خانواده ها تأکيدکرد و عنوان داشت: رابطه بين فرد، خانواده و جامعه يک رابطه مهم و تنگاتنگ است، پيشگيري از جرم اهميت بيشتري از مقابله ي با آن دارد، پس متوليان امور فرهنگي و اجتماعي استان، بايستي رويکرد پيشگيري را جدي گرفته و در اولويت برنامه هاي خود قرار دهند.
سرهنگ احمد صادقي افزود: براي تقويت بنيه مذهبي و معنوي اين افراد، از کارشناسان و مشاوران دستگاه ها و سازمان هاي مختلف استاني استفاده شود تا به وسيله آموزه هاي ديني اين کارشناسان، بتوانيم به جامعه پذيري و بازگشت اين افراد به جامعه کمک کنيم.
وي بر لزوم ساماندهي پايدار متهمان يا مجرمان پس از آزادي آن ها تأکيد و خاطرنشان کرد: بايستي به منظور ايجاد شغل و تأمين معاش آن ها تدابيري انديشيده شود، افراد بسياري در گذشته مرتکب خطا يا هنجارشکني شده اند ولي با رويکرد اجتماعي به جامعه بازگشته اند که اين مهم اقدامات فرهنگي و اجتماعي تمامي مجموعه ها و دستگاه هاي استاني را مي طلبد.
دکتر سليقه مدير کل بهزيستي استان نيز در ادامه از آمادگي اين سازمان براي برگزاري يک دوره تربيت مدرس براي دانش آموخته هاي رشته هاي روانشناسي و حقوقي سازمان ها و دستگاه هاي مختلف استان خبر داد و گفت: در پايان اين دوره، هر سازمان داراي مشاوراني تربيت شده خواهد بود.
رئيس اداره وضعي امنيتي معاونت اجتماعي و پيشگيري از وقوع جرم دادگستري استان قم نيز بر آگاهي بخشي به دستگاه هاي مختلف در خصوص آسيب ها و جرائم استان تأکيد کرد و عنوان داشت: اين اقدام، دستگاه هاي استاني را نسبت به اين مسائل و بررسي و پي گيري آن حساس خواهد کرد که اميد است با همکاري و هم افزايي همه سازمان ها و نهادهاي استاني بتوانيم کاهش آسيب ها و جرائم استاني را رقم بزنيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 128]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن