تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):براى هر چیزى زکاتى است و زکات بدنها روزه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815310621




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اقرار قاتل اجاره‌اي به 2 جنايت


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: اقرار قاتل اجاره‌اي به 2 جنايت
پرونده قتل مرد پولدار و كودك بي‌گناهش به دست دو پسرخاله با اقرار‌هاي تازه يكي از متهمان وارد مرحله تازه‌اي شد.


به گزارش خبرنگار ما، متهمان دو پسر‌خاله به نام‌هاي حميد و شاهين هستند كه 19 دي‌ماه سال قبل مرد پولداري به نام مسعود را در حوالي دماوند به قتل رساندند. متهمان روز بعد از حادثه پژمان پسر 14 ساله مسعود را نيز در همان محل به قتل رساندند تا اموال او را تصاحب كنند.
بيستم دي‌ماه بود كه برادر مسعود كه از ناپديد شدن ناگهاني او نگران شده بود پليس را از ماجرا باخبر كرد. بعد از آن تيمي از مأموران مبارزه با آدم‌ربايي پليس آگاهي به دستور قاضي مدير روستا، بازپرس ويژه قتل دست به تحقيق زدند.
تحقيقات مأموران نشان داد خانه ميلياردي، خودرو بي‌ام‌و و موتورسيكلت هزار مسعود پس از مفقود شدن از سوي مردي به نام شاهين فروخته شده است. شاهين در تحقيقات مدعي شد از سرنوشت مسعود بي‌خبر است و اموال او را با اجازه خودش فروخته است اما تحقيقات تخصصي نشان داد اموال مرد گمشده با جعل سند فروخته شده است.
شاهين سرانجام بعد از 120 روز راز قتل مرد پولدار و پسرش را فاش كرد. وي در ادعايي گفت: مسعود از دوستان نزديك من بود و با او رفت و آمد داشتم تا اينكه تصميم گرفتم اموال او را تصاحب كنم. به همين دليل من و پسرخاله‌ام نقشه قتل او و پسرش را طراحي كرديم اما حميد نقشه را اجرا كرد.
پس از اين بود كه مأموران‌ سراغ حميد رفتند. حميد وقتي خودش را در محاصره پليس ديد اقدام به خودزني كرد اما موفق نشد و سرانجام دستگير شد.
متهم در بازجويي‌هاي اوليه قتل پدر و پسر را به گردن شاهين انداخت و مدعي شد: شاهين قرار بود مسعود و پسرش را كه از دوستانش بودند به قتل برساند و اموالشان را بفروشد به همين خاطر مرا با مبلغ 200 ميليون اجير كرد اما من قبول نكردم و روز حادثه شاهين خودش دست به جنايت زد. در حالي كه متهمان قتل پدر و پسر را به گردن هم مي‌انداختند، سرانجام حميد به قتل مسعود و پسرش اعتراف كرد. وي گفت: روز حادثه مسعود را به بهانه رفتن به دماوند سوار خودرو كرديم. شاهين رانندگي مي‌كرد و مسعود هم در صندلي جلو نشست و من در صندلي عقب بودم. قبل از اين ما مقداري چسب، نايلون و طناب آماده كرده بوديم. وقتي نزديك دماوند رسيديم با اشاره شاهين طناب را از پشت به گردن مسعود انداختم و او را خفه كردم. پس از ساعتي دور زدن، جسد را در حوالي آبسرد آتش زدم و به تهران بازگشتيم. روز بعد براي كامل كردن نقشه مان سراغ پسر مقتول رفتيم و به بهانه‌اي او را سوار خودرو كرديم و طرف دماوند به راه افتاديم. پژمان را با نوشابه آلوده مسموم كرديم و مرتكب قتل شديم.
بعد از اقرار متهمان بود كه مأموران پليس اجساد را كشف كردند. تحقيقات از متهمان به دستور قاضي مدير روستا از سوي كارآگاهان پليس آگاهي ادامه دارد.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن