تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 5 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر کس دو رکعت نماز بخواند و بداند چه می گوید، از نماز فارغ می شود، درحالی که میا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812629212




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آخرين اقرار سارق مسلح طلافروشي اميد


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: آخرين اقرار سارق مسلح طلافروشي اميد
سارق مسلحي كه متهم است به يك طلافروشي در تهران دستبرد زده بود بار ديگر مورد تحقيق قرار گرفت. نخستن گزارش«جوان» از وقوع حادثه با عنوان سرقت ناكام مرد ورشكسته از طلافروشي 31 ارديبهشت‌ماه به چاپ رسيده بود.
سارق مسلحي كه متهم است به يك طلافروشي در تهران دستبرد زده بود بار ديگر مورد تحقيق قرار گرفت. نخستن گزارش«جوان» از وقوع حادثه با عنوان سرقت ناكام مرد ورشكسته از طلافروشي 31 ارديبهشت‌ماه به چاپ رسيده بود.
به گزارش خبرنگار ما حادثه سرقت از طلافروشي اميد در خيابان سجاد شمالي منطقه فلاح، ظهر روز 30‌‌ارديبهشت‌ماه به مأموران كلانتري 161 ابوذر گزارش شد. لحظاتي بعد سرهنگ حجت‌الله مرادي رئيس كلانتري به همراه مأموران در محل حاضر شدند. بررسي‌ها نشان داد كه همسايه‌ها همزمان با شنيدن صداي شليك گلوله از داخل مغازه از جريان سرقت باخبر شده و با پايين كشيدن كركره، سارق را به دام انداخته بودند بنابراين متهم بازداشت و به كلانتري منتقل شد.
بعد از تشكيل پرونده با موضوع سرقت مسلحانه، ‌ به دستور قاضي موسوي، بازپرس شعبه دوم دادسراي ناحيه 34، كارآگاهان اداره يكم پليس آگاهي مأمور رسيدگي به پرونده شدند.
صاحب طلافروشي وقتي مورد تحقيق قرار گرفت، گفت:« روز حادثه داخل مغازه مشغول كار بودم كه مرد جواني براي خريد وارد شد و درخواست يك سرويس طلا كرد. وقتي پشت به او خواستم طلا را برايش آماده كنم ناگهان اسلحه‌ به پشت سرم گذاشت و تهديد به شليك كرد. بعد هم مشغول جمع كردن طلاها شد كه از يك لحظه غفلت او استفاده كرده و درگير شدم. هنگام درگيري دستش به ماشه رفت و گلوله‌اي هم شليك شد كه به ويترين اصابت كرد. شليك گلوله سبب هوشياري رهگذران و همسايه‌ها شد. آنها وقتي متوجه درگيري ما شدند با بستن كركره مانع فرار سارق شدند و من هم موفق به خلع سلاح سارق شدم. لحظاتي بعد هم مأموران كلانتري از راه رسيده و متهم را بازداشت كردند.» متهم 34 ساله كه سعيد نام داشت وقتي مورد بازجويي قرار گرفت به جرم خودش اقرار كرد. او گفت: «مدتي قبل از حادثه بود كه تصميم به سرقت از اين مغازه گرفتم. از آنجا كه در كار خودم ورشكست شده بودم تصميم گرفتم با سرقت طلا، خسارت خودم را جبران كنم. چند روز قبل از ماجرا اسلحه‌اي به مبلغ 11 ميليون تومان خريدم. روز حادثه در حالي كه اسلحه و ساك همراهم بود وارد مغازه شدم. به بهانه خريد به فروشنده سفارش دادم و در فرصت مناسب اسلحه كشيدم و با تهديد به شليك، مشغول سرقت شدم كه مرد طلافروش با من درگير شد. هنگام درگيري دستم به ماشه رفت و گلوله‌اي شليك شد كه رهگذران و همسايه‌ها از ماجرا باخبر شدند. در حالي كه اسلحه‌ام به دست طلافروش افتاده بود همسايه‌ها كركره مغازه را پايين كشيدند و از آنجا كه راه فرار نداشتم تسليم شدم. بعد هم مأموران از راه رسيده و من را با خودشان بردند.» بعد از اقرار متهم بود كه مأموران، فروشنده اسلحه را هم در كرج شناسايي و او را بازداشت كردند.
كارآگاهان در تحقيق بيشتر متوجه شدند كه سارق مسلح با معرفي خودش به عنوان مأمور امنيتي از يك زن هم كلاهبرداري كرده است. شاكي وقتي با متهم مواجه شد در شرح ماجرا گفت: «مدتي قبل بود كه با سعيد آشنا شدم. او خودش را مأمور ارگاني دولتي معرفي كرد و گفت با افراد با‌نفوذ ارتباط دارد. از آنجا كه در جريان يك تصادف خودرو‌ي من دچار خسارت شده بود پيشنهاد داد كه با نفوذي كه دارد مي‌تواند خودروي جديدي با قيمت مناسب تهيه كند. من هم مقداري پول در اختيارش گذاشتم اما از آن‌ روز به بعد از سعيد خبري نشد.»
سرهنگ كارآگاه آريا حاجي‌زاده، معاون مبارزه با جرائم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ گفت: «با توجه به اعتراف متهم به سرقت مسلحانه و شناسايي شاكيان جديد با موضوع «كلاهبرداري به شيوه جعل عناوين دولتي»، متهم با قرار بازداشت قانوني و براي شناسايي ديگر جرائم ديگر در اختيار اداره يكم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفته است.»

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 101]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن