تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):توفيق [انجام كار نيك] از خوشبختى و بى توفيقى از بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801192534




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تک‌تیرانداز پلیس آمریکا یک نفر را در دالاس به ضرب گلوله گشت


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
تک‌تیرانداز پلیس آمریکا یک نفر را در دالاس به ضرب گلوله گشت
تک‌تیرانداز پلیس آمریکا یک نفر را در دالاس به ضرب گلوله گشت تک تیر انداز پلیس آمریکا ، مردی را که گفته شده به مقر پلیس دالاس در ایالت تگزاس حمله کرده بود به ضرب گلوله از پا در آورد.


به گزارش فرهنگ نیوز ، رئیس پلیس دالاس در نشستی خبری که به همین منظور ترتیب داده بود اعلام کرد: تک تیرانداز پلیس ، مردی را اوایل صبح شنبه به اداره پلیس دالاس تیراندازی کرده بود هدف قرار داد و وی را کشت.
 
به گفته وی ، مظنون پس از اقدام به تیراندازی سوار بر یک دستگاه ون از محل گریخت اما پس از تعقیب و گریز چند ساعته در پارکینگ رستورانی در حومه هاتچینز به دام افتاد.
 
رئیس پلیس دالاس افزود : در پی این حادثه به هیچ یک از نیروهای پلیس آسیبی نرسید و خود مظنون تنها تلفات این درگیری بود.
 
دیوید براون ، رئیس پلیس دالاس به خبرنگاران گفت: « ساعت پنج و هفت دقیقه ی صبح تک تیراندازان گروه ویژه از راه شیشه جلوی ون ، مظنون را در هاتچینز هدف قرار دادند. از آن زمان تاکنون، روباتی بمب یاب را که به دوربین مجهز است فرستاده ایم تا از مرگ مظنون اطمینان حاصل کنیم.»
 
به گزارش خبرگزاری فرانسه، مسئولان پلیس آمریکا هویت فرد مظنون را که پیشتر جیمز بولوار معرفی شده بود، مشخص نکردند. این فرد با سلاح خودکاری که به همراه داشت روز شنبه به طرف مقر پلیس دالاس شلیک کرد اما در این تیراندازی به کسی آسیب نرسید.
 
موارد خشونت پلیس های قاتل ضد مردم بی دفاع در جای جای آمریکا رو به افزایش است و همین امر سبب شده است گاه گاه افرادی به تلافی اقدام های خشونت آمیز پلیس دست به سلاح می برند و به آنها تیراندازی می کنند.
 
با کشته شدن این فرد ، شمار افرادی که از ابتدای سال جاری تاکنون در آمریکا به ضرب گلوله پلیس جان باخته اند از مرز 500 نفر گذشت. پلیس های قاتل به ندرت متهم می شوند و دستگاه قضایی هم تعداد انگشت شماری را که تاکنون متهم به قتل شناخته شده اند از اتهام های وارده تبرئه کرده است.
 


منبع: تسنیم


94/3/24 - 08:37 - 2015-6-14 08:37:28





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 129]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن