تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):در پاسخ به كسى كه عرض كرد: من در عمل ناتوانم و نماز و روزه كم به جا مى آورم اما ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805648246




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجرای 3 پروژه اضطراری برای رفع کم‌آبی شهر سنندج


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
اجرای 3 پروژه اضطراری برای رفع کم‌آبی شهر سنندج
معاون نظارت بر بهره‌برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از اجرای 3 پروژه اضطراری برای رفع مشکل کم آبی شهر سنندج خبر داد.


به گزارش حوزه انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، دکتر "حمیدرضا تشیعی" در بازدید از تاسیسات و طرح اضطراری آب‌رسانی شهر سنندج شامل ایستگاه پمپاژ پل شیخ، تصفیه‌خانه‌های آب شماره یک و 2 و طرح تامین اضطراری آب شرب شهر سنندج از سد قشلاق اظهار داشت: با توجه به اینکه کشور در شرایط خاصی به‌لحاظ وضعیت آبی قرار دارد و شهر سنندج نیز یکی از شهرهای با شرایط ویژه است که از یک ماه گذشته تامین آب شرب آن در کمیته‌ای به‌صورت ویژه در وزارت نیرو پیگیری شده تا بتوانیم از بابت تامین آب شرب این شهر در فصل تابستان اطمینان خاطر پیدا کنیم.


تشیعی در ادامه گفت: منبع عمده تامین آب شهر سنندج سد قشلاق است که متاسفانه نسبت به بلندمدت 80 درصد و نسبت به سال گذشته 20 درصد کاهش ورودی داشته است و هم‌اکنون 50 درصد ظرفیت سد خالی است که برای رفع مشکل تامین آب شهر سنندج تدابیر ویژه‌ای لحاظ شده است.


وی اجرای سه پروژه اضطراری و مهم برای تامین آب شهر سنندج را از تدابیر ویژه برای گذر از تابستان امسال عنوان کرد و در این راستا گفت: تدابیر ویژه برای رفع مشکل کم آبی شهر سنندج با تعریف 3 پروژه شامل برداشت و انتقال آب از سد آزاد به شهر سنددج که همکاران آب نیرو در حال اجرای این پروژه هستند و امیدواریم با توجه به تامین اعتبار مورد نیاز و صعوبت کار تا پایان تیر ماه به بهره‌برداری برسد.


تشیعی 2 پروژه دیگر را شامل احداث آبگیر همراه با سامانه پمپاژ شناور به‌منظور برداشت آب از سد قشلاق که با 80 درصد پیشرفت توسط شرکت آب منطقه‌ای در حال اجراست و پروژه دیگر همزمان با این پروژه را احیای ایستگاه پمپاژ قدیمی و ایجاد ایستگاه پمپاژ اضطراری جدید در پل شیخ شهر سنندج عنوان کرد که توسط شرکت آب و فاضلاب شهری کردستان در حال اجراست و تا پایان خرداد ماه به بهره‌برداری خواهد رسید.


معاون نظارت بر بهره‌برداری شرکت مهندسی آبفای کشور ابراز امیدواری کرد که با اجرای این پروژه ها یک اطمینان خاطر نسبی در ارتباط با تامین آب شرب شهر سنندج حاصل خواهد شد.


تشیعی در ادامه با مخاطب قرار دادن مردم شهر سنندج اظهار داشت: با توجه به اینکه کشور در پانزدهمین سال خشکسالی قرار دارد و انتظاری که از مردم شریف شهر سنندج داریم این است که حداقل 20 درصد در مصرف آب صرفه‌جویی و با این اقدام ما را در امر تامین آب شهر یاری نمایند تا تابستان امسال را بدون کم آبی و نوبت‌بندی سپری نماییم.


وی در ادامه با بازدید از مرکز کنترل کیفی و آزمایشگاه مرکزی شرکت آبفای کردستان اظهار داشت: مرکز کنترل کیفی و آزمایشگاه مرکزی آبفای کردستان یکی از پیشرفته ترین آزمایشگاه‌ها در سطح کشور است که برای اندازه‌گیری ریزآلاینده‌ها، سموم و فلزات سنگین و ترکیبات آلی و حتی در بخش تحقیقات دانشگاهی می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد.


تشیعی در خصوص کیفیت آب شرب شهر سنندج گفت: با این تجهیزات و ابزار پیشرفته آزمایشگاهی در سنندج، همکاران ما در این شرکت کیفیت آب شرب استان و شهر سنندج را تحت کنترل دارند و خوشبختانه آب شربی که مردم شهر سنندج مصرف می‌نمایند، یکی از مطلوب‌ترین آب‌های شرب در کشور است.


انتهای پیام/



اخبار مرتبط

نیازمند تدوین سند جامع حفاظت از آب کشور هستیم
کاهش پیامدهای کم‌آبی با ایجاد تعادل میان عرضه و تقاضا
ضرورت تامين آب شرب از منابع مطمئن
تلاش در جهت رفع کم آبی کشور
زنگ خطر کم‌آبی در کشور/ 60 محدوده امکان برداشت آب را ندارد




۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۳:۱۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن