تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):خدای تعالی ایمان را برای پاکیزگی از شرک قرار داد ، و نماز را برای دوری از تکبر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820742189




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تقدیر از اهداکنندگان خون در سرای محلات


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
تقدیر از اهداکنندگان خون در سرای محلات
رئیس اداره سلامت شهرداری منطقه 12 گفت: از شهروندان اهدا کننده خون روز دوشنبه 25 خرداد ماه در سرای محلات منطقه تقدیر می‌شود.
زویا جانب الهی رئیس اداره سلامت شهرداری منطقه 12  در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی  باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: به مناسبت 24 خرداد ماه روز جهانی اهدای خون اداره سلامت شهرداری منطقه در راستای اطلاع‌رسانی به شهروندان برنامه‌های گوناگونی را برنامه‌ریزی کرده است.


وی گفت: ویژه برنامه‌های اداره سلامت منطقه در قالب تقدیر از اهدا کنندگان خون ، مسابقه‌های نقاشی و کارگاه‌های آموزشی ، برگزار می‌شوند.


رئیس اداره سلامت شهرداری منطقه 12  افزود: این برنامه ها با هدف آموزش به شهروندان در خصوص فرآورده‌های خونی و نحوه انتقال خون برنامه ریزی می‌شوند.


جانب‌الهی در پایان ادامه داد: علاقمندان برای حضور در این کلا‌س‌ها می‌توانند روز دوشنبه از ساعت 8 تا 10 صبح در خانه‌های سلامت منطقه حاضر شوند.


انتهای پیام/








۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۲:۳۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 128]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن