تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند متعال، به بنده‏اش در هر روز نصيحتى عرضه مى‏كند، كه اگر بپذيرد، خوشبخت و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816769197




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تمرین ۵ دقیقه ای برای پاهای خوش فرم


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:


تناسب اندام؛
تمرین ۵ دقیقه ای برای پاهای خوش فرم
بالاتنه را صاف، ‌شانه ها را عقب و شل و چانه را بالا نگه دارید. در تمام طول حرکت، عضلات شکم را منقبض نگه دارید.



رسول اكرم صلى الله عليه و آله : خداوند جوانى كه جوانى اش را در اطاعت از او بگذراند دوست دارد.     به گزارش سرویس خانواده جام نیوز، ممکن است وقتی برای رفتن به باشگاه و یک تمرین کامل نداشته باشید، اما همه می توانند ۵ دقیقه وقت اضافی پیدا کنند تا تناسب اندام خود را از دست ندهند.
با این تمرین سریع، پاهای خود را تقویت و خوش فرم کنید تا تناسب اندام بیشتری داشته باشید. هر یک از حرکت ها را یک دقیقه انجام دهید. اگر زمان بیشتری داشتید، این فرآیند را دو یا سه بار تکرار کنید.
 
لانچ •بالاتنه را صاف، ‌شانه ها را عقب و شل و چانه را بالا نگه دارید. در تمام طول حرکت، عضلات شکم را منقبض نگه دارید. •یک قدم به جلو بردارید، ‌باسن را تا جایی پایین بیاورید که زانوها تقریباً زاویه ی ۹۰ درجه تشکیل دهند. مطمئن شوید که زانوی جلو مستقیماً در امتداد قوزک قرار داشته باشد و خیلی به سمت جلو خم نشده باشد. زانوی عقب هم نباید با زمین برخورد کند. •زمانی که به عقب و موقعیت اولیه باز می گردید، وزن خود را روی پاشنه ها نگه دارید. •پاها را عوض کنید و حرکت را تکرار کنید. به موقعیت اولیه بازگردید. در مدت یک دقیقه، حرکت را به هر تعداد که توانستید تکرار کنید.   اسکیت پهلو •ابتدا در حالت اسکوات قرار بگیرید. به طرف راست بپرید و روی پای راست فرود بیایید. پای راست را نزدیک قوزک چپ بیاورید اما اجازه ندهید به زمین برخورد کند. •جهت را عوض کنید و به طرف چپ بپرید و روی پای چپ فرود بیایید. •پرش به چپ و راست را تا یک دقیقه ادامه دهید.
 
حالت صندلی چرخیده •در حالت ایستاده قرار بگیرید و پاها را کنار هم نگه دارید. زانوها را خم کنید و باسن را پایین بیاورید و دست ها را بالای سر ببرید (حالت صندلی). ۸ ثانیه در این حالت بمانید. •سپس، همزمان با عمل بازدم، آرنج راست را به زانوی چپ نزدیک کنید. کف دست ها را به هم فشار دهید و با انتهای آرنج راست،  به ران چپ فشار وارد کنید تا قفسه ی سینه را به سمت بالا بچرخانید و چرخش را بیشتر کنید. مطمئن شوید که زانوها روی هم باشند و پای راست جلوتر نیاید. ۸ ثانیه در این حالت بمانید. •سپس، همزمان با دم، به کف پا فشار وارد کنید و بدن را بلند کنید و به حالت صندلی بازگردید. همزمان با بازدم، آرنج چپ را به قسمت خارجی زانوی راست نزدیک کنید و در این سمت هم ۸ ثانیه مکث کنید. سپس به حالت صندلی بازگردید و به همین ترتیب، حرکت را تا یک دقیقه ادامه دهید.   خوابیدن به پهلو و بلند کردن پا •در حالی که به پهلو دراز کشیده اید، پای زیری را دراز کنید و پای بالایی را به جلو خم کنید و زانو را روی زمین بگذارید. سر را با دست ها بگیرید یا آن را روی دست ها بخوابانید. •همزمان با بازدم، پای زیری را بلند کنید و همزمان با دم، آن را پایین بیاورید. در طول این حرکت، بالاتنه باید ثابت باشد. •حرکت را ۳۰ ثانیه به این پهلو ادامه دهید و سپس، به پهلوی مخالف دراز بکشید و ۳۰ ثانیه ی دیگر ادامه دهید.   چرخش همسترینگ روی توپ بدنسازی •ابتدا به پشت دراز بکشید و پاشنه ها را روی یک توپ بدسازی قرار دهید. باسن را بالا بیاورید (حالت پل) و این حالت را در تمام طول تمرین حفظ کنید. •پا را خم کنید و پشت پا را کاملاً روی توپ قرار دهید. دست ها را به حالت کشیده در کنار بدن نگه دارید تا به حفظ تعادل شما کمک کنند – اما از آن ها استفاده نکنید زیرا آن ها تنها برای حفظ تعادل هستند.
•با چرخش پاشنه، توپ را به آرامی به سمت بدن بغلتانید. باسن را بالا نگه دارید؛ در هنگام انجام حرکت، باسن را به بالا فشار ندهید. •سپس، به آرامی به حالت اولیه (پاها صاف و باسن در حالت پل) بازگردید تا حرکت کامل شود. •این حرکت را سه سری و در هر سری ۱۲ بار، یا به مدت یک دقیقه و هر تعداد که می توانید تکرار کنید.
    باغ دارو/ 2018



۲۳/۰۳/۱۳۹۴ - ۲۳:۲۳




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 188]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن