تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه خداوند براى خانواده اى خير بخواهد آنان را در دين دانا مى كند، كوچك ترها بزرگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819010464




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آسیب ‌دیدگی بیش از ۴ هزار تن در حوادث هفته گذشته/انتقال ۳۴۳ آسیب‌دیده به مراکز درمانی


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: درویشی مطرح کرد:
آسیب ‌دیدگی بیش از ۴ هزار تن در حوادث هفته گذشته/انتقال ۳۴۳ آسیب‌دیده به مراکز درمانی
سرپرست معاونت عملیات سازمان امداد و نجات گفت: ۷۰۴ حادثه در هفته گذشته رخ داده است، ۴ هزار و ۲۱۷ تن در حوادث هفته گذشته آسیب دیده و ۱۹۵ تن هم اسکان اضطراری داده شدند.


به گزارش حوزه حوادث گروه اجتماعی  باشگاه خبرنگاران به نقل از اداره‌کل روابط‌عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال‌احمر، حسین درویشی سرپرست معاونت عملیات سازمان امداد و نجات با اشاره به این که ۳۵۰ مورد از حوادث هفته گذشته جاده‌ای و ۴۱ مورد شهری بوده است.


اظهار کرد: علاوه بر۲۶ مورد از مجموع حوادث هفته گذشته مربوط به کوهستان، ۲۴ مورد آتش‌سوزی جنگل و مرتع، ۱۳ مورد ساحلی و دریایی ، ۶ مورد صنعتی و کارگاهی و مابقی مربوط به سایر حوادث بوده است.


وی با اشاره به این که در هفته گذشته ۴ ‌هزار و ۲۹۴ تن حادثه دیده‌اند، افزود: از این میان ۲ هزار و ۱۶ تن در توفان، یک‌هزار و ۲۰۹  تن در حوادث جاده‌ای، ۵۶ تن در حوادث شهری، ۳۸ تن در کوهستان، ۲۱ تن در سیل و آب‌گرفتگی، ۲۰ تن در حوادث دریایی و ساحلی و مابقی در سایر موارد حادثه دیده‌اند.


سرپرست معاونت عملیات سازمان امداد و نجات با اشاره به آسیب‌دیدگی ۴ هزار و ۲۱۷  تن در حوادث هفته گذشته، تصریح کرد: از این میان ۲ هزار و ۱۶ تن در توفان، یک‌هزار و ۱۵۱  تن در حوادث جاده‌ای، ۵۶ تن در حوادث شهری، ۳۴ تن در کوهستان، ۲۱ تن در سیل و آب‌گرفتگی، ۱۳ تن در ریزش آوار،۱۲ تن در حوادث صنعتی و کارگاهی، ۱۰ تن حوادث دریایی و ساحلی و مابقی در سایر حوادث آسیب دیدند.


وی درپایان به اسکان اضطراری ۱۹۵ تن در حوادث هفته گذشته اشاره کرد و گفت: در مجموع این حوادث ۴۹۷ تن نجات یافتند که ۳۴۳ تن به مراکز درمانی منتقل و ۱۵۴ تن سرپایی درمان شدند.


انتهای پیام/



اخبار مرتبط

انجام 14 عملیات امدادی در شمال کشور از ابتدای ماه خرداد
ارائه خدمات هلال احمر در طرح منتظران مهدی تا پایان روز جمعه




۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 193]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن