تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 5 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه دیدید که مردی باکی ندارد که چه می گوید و چه درباره اش گفته می شود،چنین ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812596251




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازداشت سارقان یک میلیاردی آزادراه آزادگان


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
بازداشت سارقان یک میلیاردی آزادراه آزادگان




اعضای باند سارقان به عنف که در پوشش مامور مرتکب سرقت ۹ محموله بزرگ باری و قتل یک راننده در آزادراه آزادگان شده بودند شناسایی و دستگیر شدند.





خبرگزاری مهر: اعضای باند سارقان به عنف که در پوشش مامور مرتکب سرقت ۹ محموله بزرگ باری و قتل یک راننده در آزادراه آزادگان شده بودند شناسایی و دستگیر شدند.

 سرهنگ افضل گلزاری جانشین فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران در گفتگو با خبرنگار مهر در تشریح جزئیات عملیات دستگیری اعضای باند سارقان گفت: اواخر فروردین ماه امسال فردی به واحد گشت کلانتری احمد آباد مستوفی در شهرستان اسلامشهر مراجعه کرد و از راز سرقت محموله ۹۵۰ کارتنی رب گوجه فرنگی به همراه یک دستگاه خودروی سنگین بنز در آزادراه آزادگان تهران پرده برداشت.

مالباخته در اظهاراتش به مامور پلیس گفت: فردی با لباس مامور نیروی انتظامی به همراه سه نفر دیگر و با یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ در آزادراه آزادگان به بهانه بررسی مدارک و تحت عنوان مامور مبارزه با مواد مخدر خودروی من را متوقف کرد و پس از بستن دست و پاهایم من را به منطقه بیابانی در اطراف آزادراه آزادگان در نزدیکی شهرستان اسلامشهر منتقل کرده و سپس خودرو را به همراه محموله رب گوجه فرنگی را به سرقت بردند.

جانشین فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران افزود: با ثبت این گزارش و با تشکیل پرونده سرقت در کلانتری ۱۴ احمد آباد مستوفی تیمی از ماموران پلیس آگاهی شهرستان اسلامشهر مامور بررسی موضوع پرونده شدند. با انجام تحقیقات پلیسی مشخص شد در طول ماه های گذشته چندین مورد سرقت با همین روش در سطح آزادراه آزادگان تهران به وقوع پیوسته و دو نفر از مالباختگان از سوی ربایندگان به بیابان های اطراف اسلامشهر و شهرستان قدس منتقل شدند.

سرهنگ گلزاری افزود: تحقیقات پلیسی در حالی ادامه داشت که اواخر اردیبهشت ماه امسال شاکی دیگری با مراجعه به ایستگاه پلیس در شهرک دانش شهرستان قدس از سرقت یک محموله بزرگ مواد پلاستیکی به همراه یک دستگاه خودروی سنگین ماک خبر داد و گفت: از منطقه عسلویه به مقصد تهران بارگیری کرده بودم که در آزادراه آزادگان تهران ناگهان فردی با لباس مامور نیروی انتظامی و نشان دادند تابلوی ایست دستور توقف داد و بهانه بررسی مدارک من را به داخل خودرو خودش کشاند به محض نشستن داخل خودرو دو سرنشین دیگر سواری با بستن دست و پاهایم من را به مکان نامعلومی منتقل کردند بعد از پیاده شدن در بیابان متوجه شدم محموله باری به سرقت رفته و من نیز در بیابان های اطراف شهرستان قدس رها شده ام.

جانشین فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران افزود: با افزایش تعداد شکات و با توجه به حساسیت موضوع تیم ویژه ای از ماموران پلیس آگاهی مامور رسیدگی به پرونده و شناسایی متهمان شدند. بررسی ها در حالی ادامه داشت که ماموران موفق به کشف جسد مرد ناشناسی در منطقه محدوده احمد آباد مستوفی شدند با کشف جسد تلاش برای شناسایی هویت مقتول آغاز شد بررسی ها نشان می داد که جسد متعلق به راننده کامیونی است که محموله باری وی به سرقت رفته و او در جریان درگیری با سارقان به قتل رسیده است.

گلزاری افزود: با توجه به اینکه آخرین محموله سرقتی مربوط به خودروی باری با محموله الیاف مصنوعی بود و اواخر اردیبهشت ماه در حال انتقال از شهرستان لرستان به تهران ربوده شده بود بررسی ها نشان داد جسد کشف شده متعلق به راننده همین محموله باری است که در جریان درگیری با مامورنماها به قتل رسیده است.

وی گفت: با مشخص شدن این ماجرا و با پیگیری های مدام پلیسی مشخص شد همه سرقت ها مربوطه به یک باند بزرگ است از این رو تلاش برای شناسایی سارقان و همچنین مالخران ماجرا در دستور کار قرار گرفت و سرانجام با انجام ۶ مرحله عملیات غافلگیرانه سردسته باند بزرگ سرقت محموله های باری به نام ایمان ۳۳ ساله با ۵ فقره سابقه کیفری به همراه ۱۱ سارق و مالخر دیگر در اسلام شهر، تهران، بهارستان و سبزدشت شناسایی و دستگیری شدند.

گلزاری با اشاره به اینکه از متهمان دستگیر شده بیش از یک میلیارد تومان اموال مسروقه کشف و ضبط شد افزود: اعضای این باند بزرگ سرقت محموله های باری پس از دستگیری به ۹ فقره سرقت محموله های باری از قبیل برنج، ضایعات آلومنیوم، مواد پلاستیکی، الیاف پارچه، پیراهن و غیره اعتراف کردند و تاکنون ۶ مالباخته دیگر نیز موفق به شناسایی سارقان شدند.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران گفت: از دستگیر شدگان ۹ دستگاه خودروی سنگین و سبک کشف و ضبط شد. همه سارقان و مالخران دستگیر شده در این پرونده با صدور قرار کیفری از سوی مراجع قضایی روانه زندان شدند.






تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن