تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر که از آبروی برادر مسلمان خود دفاع کند مطمئناً بهشت بر او واجب می شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820494263




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قیمت هندوانه کاهش می‌یابد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی عنوان کرد:
قیمت هندوانه کاهش می‌یابد
مهاجران با اشاره به کاهش قیمت میوه در بازار گفت: پیش‌بینی می‌شود در آستانه ماه رمضان قیمت هندوانه به دلیل وفور در بازار کاهش بیابد.


حسین  مهاجران رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه تجارت گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به قیمت میوه‌های نوبرانه در بازار گفت: هر کیلو گیلاس مرغوب ین 12 تا 14 هزار تومان و هر کیلو هلو بسته به سایز و کیفیت آن بین 2 تا 12 هزار تومان قیمت دارد.


وی افزود: هر کیلو توت‌فرنگی گلخانه‌ای بین 6 تا 8 هزار تومان و توت‌فرنگی سنندجی بین 4 تا 7 هزار تومان، توت سفید 4 تا 4 هزار و 500 تومان به فروش می‌رسد.


رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تصریح کرد: زردآلو نیز بین 4 تا 12 هزار تومان قیمت دارد و همچنین لیموترش وارداتی از برزیل و ترکیه به قیمت 11 هزار تومان و لیموترش تولید داخل نیز به قیمت 15 هزار تومان به فروش می‌رسد.


مهاجران ادامه داد: هر کیلو هندوانه بین هزار و 200 تا هزار و 600 تومان، ‌طالبی هزار تا 2 هزار و 500 تومان و خربزه بین 1000 و 500 تا 3 هزار و 500 تومان به فروش می‌رسد.


مهاجران با اشاره به کاهش 40 درصدی قیمت خیار گفت: هر کیلو خیار 1000 تا هزار و 700 تومان، ‌گوجه‌فرنگی 1000 تا 5 هزار تومان، سیب‌زمینی 400 تا 650 تومان و پیاز 650 تا 800 تومان قیمت دارد.


به گفته رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی هر کیلو موز بین 3 هزار تا 3 هزار و 200 تومان، پرتقال بین 6 هزار و 800 تا 7 هزار و 500 تومان، سیب گلاب 4 تا 14 هزار تومان و سیب فرانسوی 20هزار تومان به فروش می‌رسد.


مهاجران با اشاره به واردات قاچاق برخی میوه‌ها گفت: هر چند که واردات رسمی این میوه‌ها ممنوع است اما این میوه‌ها در سطح بازار وجود دارند و به فروش می‌رسند.


وی با اشاره به کاهش قیمت میوه گفت: پیش‌بینی می‌شود در آستانه ماه مبارک رمضان نیز شاهد افزایش قیمت میوه نباشیم و همچنین هندوانه که یکی از پرمصرف‌ترین میوه‌ها در ماه رمضان است به دلیل وفور در بازار پیش‌بینی می‌کنیم قیمت آن کاهش بیابد.


انتهای پیام/



اخبار مرتبط

واردات میوه بر خلاف موازین اقتصاد مقاومتی/ وزارت جهاد و گمرک واردات را کنترل کنند
خسارت 17 ميليارد ريالی به بخش کشاورزی ماکو
دولت باید در ماه رمضان به کنترل بازار میوه حساس باشد
ميوه فروشان حداکثر تا 35 درصد می توانند قيمت را افزايش دهند
واردات میوه‌های خارجی به دلیل ضعف در نظارت
طعم شیرین هندوانه ایرانی زیر دندان کشورهای حاشیه خلیج فارس




۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۶:۱۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 191]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن