تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زبان مؤمن در پس دل اوست، هرگاه بخواهد سخن بگويد درباره آن مى‏انديشد و سپس آن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821019769




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رقم شهرداري براي آنتن موبايل در مترو بالاست


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: رقم شهرداري براي آنتن موبايل در مترو بالاست
در حالي كه روز‌به‌روز بر مشــتـركان اپراتورهاي موجود در كشور افزوده مي‌شود و بايد نهادهاي مختلف جهت خدمات‌رساني هرچه بيشتر به مشتركان همكاري‌هاي لازم را با اپراتورها داشته باشند اما گويا شهرداري تهران براي نصب تجهيزات اپراتورها در مترو ارقام نجومي را درخواست كرده است.
نویسنده : هادي غلامحسيني 


در حالي كه روز‌به‌روز بر مشــتـركان اپراتورهاي موجود در كشور افزوده مي‌شود و بايد نهادهاي مختلف جهت خدمات‌رساني هرچه بيشتر به مشتركان همكاري‌هاي لازم را با اپراتورها داشته باشند اما گويا شهرداري تهران براي نصب تجهيزات اپراتورها در مترو ارقام نجومي را درخواست كرده است.
به گزارش «جوان»، اپراتورهاي موجود در كشور تا توسعه راه زيادي را بايد بپيمايند اما كارشكني برخي نهادها موجب شده علاوه بر اپراتورها، مشتريان اپراتورها نيز با مشكل مواجه شوند به طور مثال نصب تجهيزات در مناطق مختلف شهريكي از مواردي است كه بايد اپراتورها براي خدمات‌دهي كارا به آن مبادرت كنند اما گاهي اپراتورها براي نصب اين تجهيزات با برخي نهادها به مشكل مي‌خورند و مجبورند از نصب تجهيزات صرف‌‌نظر كنند كه در اين بين حقوق مشتريان اپراتورها تضييع مي‌شود. به‌طور نمونه اگر از بسته‌هاي اينترنتي پهن باند يا همان G3 و G4 خريداري كرده باشيد متوجه مي‌شويد در برخي نقاط شهر اين اينترنت پوشش ندارد و به نوعي حقوق كاربران تضييع مي‌شود زيرا بسته اينترنتي‌اي خريداري شده كه اپراتور نمي‌تواند در همه جاي شهر اين خدمات را پوشش دهد. در اين بين مديرعامل اپراتور رايتل علت عدم خدمت‌رساني در تمامي مناطق شهري را عدم همكاري برخي نهادهاي عمومي جهت نصب تجهيزات معرفي كرده است.
در اين بين گويي برخي نهادها قيمت‌هاي نجومي را از اپراتورها براي صدور مجوز جهت نصب تجهيزات در مكان‌هايي كه متعلق به آنهاست، طلب مي‌كنند كه پرداخت اين بها از توان اپراتورها خارج است.  حال اپراتورها تا نصب تمامي تجهيزات در شهرها يا بايد قيمت بسته‌هاي اينترنتي و ساير خدمات خود را كاهش دهند يا اينكه قانونگذار و سياستگذار براي حل‌و‌فصل چالش بين اپراتورها و برخي نهادها وارد عمل شوند. اظهارات مديرعامل اپراتور سوم گوياي آن است كه رايتل تاكنون بالغ بر 3 ميليون و 750 هزار مشترك دارد. با اين وجود همچنان مشتركان رايتل در مترو فاقد پوشش هستند و سيمكارت آنها در ايستگاه‌هاي مختلف مترو قادر به ارائه خدمات نيست.
اما به رغم اينكه مدت قابل توجهي از فعاليت اپراتور سوم مي‌گذرد مشتركان رايتل كه حداقل 80 درصد استفاده آنها به ديتا مربوط مي‌شود در مترو امكان استفاده از سيم كارت‌هاي خود را ندارند و چه در برقراري و دريافت تماس، چه ارسال و دريافت پيامك و چه استفاده از اينترنت سيمكارت، با محدوديت مواجه بوده و سيم‌كارتشان فاقد پوشش است،‌البته دو اپراتور اول و دوم هم بعضاً در ارائه خدمات در مترو نسبت به ساير محيط‌هاي شهري با كاستي‌هايي مواجهند و از مدت‌ها پيش بحث تعامل كمرنگ شهرداري با اپراتورها به شكل‌هاي مختلف مورد انتقاد قرار گرفته است. اما به طور مشخص درباره رايتل كه هيچ پوششي در مترو ندارد، مجيد صدري مديرعامل اپراتور سوم در گفت‌وگو با ايسنا متذكر شد: صحبت‌هاي متعددي در اين زمينه صورت گرفته است، اما براي نصب تجهيزات در مترو رقم بسيار بالايي را اعلام كرده‌اند كه واقعاً با اين رقم كار در مترو براي ما مقرون به صرفه نيست، برهمين اساس با شوراي شهر و مدير عامل مترو صحبت‌هاي متعددي داشته‌ايم تا به هزينه‌ معقولي اكتفا كنند و ما بتوانيم سرويس خود را در مترو ارائه كنيم.
وي در ارتباط با ارائه‌ خدمات رايتل در تونل‌ها و غيره نيز اظهار كرد: اكنون براي ارائه‌ خدمات در تونل‌هاي نيايش و صدر مشكلي نداريم. صدري در پاسخ به اين سؤال كه به‌طور متوسط براي نصب هر دكل چه رقمي به عنوان اجاره تعيين مي‌شود نيز اظهار كرد: اين رقم بسته به ميزان مورد تأييد كارشناس بين 30 تا 50 ميليون تومان است.

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 97]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن