تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعايى كه با بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم شروع شود، رد نمى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821319458




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

به کارگردانی سعید نجاتی فیلم «همیشه تو اول سلام می‌کنی» به تولید رسید


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: به کارگردانی سعید نجاتی
فیلم «همیشه تو اول سلام می‌کنی» به تولید رسید
فیلم کوتاه «همیشه تو اول سلام می‌کنی» به کارگردانی سعید نجاتی و تهیه کنندگی حوزه هنری استان قم به مدت زمان 100 ثانیه تولید شد.

خبرگزاری فارس: فیلم «همیشه تو اول سلام می‌کنی» به تولید رسید



به گزارش خبرگزاری فارس از قم،«فیلم کوتاه همیشه تو اول سلام می‌کنی» کار جدیدی از سعید نجاتی است که برای تولید آن از پیش تولید تا مرحله جلوه‌های ویژه سه ماه طول کشیده است. نویسنده و تدوین این فیلم کوتاه سعید نجاتی،‌ تصویربردار منصور حیدری، مدیر تولید علیرضا طالبی، صدابردار مجید نجاتی، صداگذار بهروز شهامت، مدیر صحنه علیرضا انصاری و جلوه‌های بصری حسن جوادی بوده است.

همچنین دستیار تدوین در فیلم «همیشه تو اول سلام می‌کنی» را مهتاب ابراهیمی و عکس و تصویر پشت صحنه را فائزه جوادی برعهده داشتند و الهه حسینی و متین نجاتی نیز در این فیلم به ایفای نقش پرداختند. دیگر عوامل این فیلم را دستیاران کارگردان فاطمه اشعری، فاطمه جوادی، مهرداد ظهیری، مسعود محمدیان و سید جواد موسوی می‌شود اشاره کرد. تهیه کننده این فیلم کوتاه را حوزه هنری استان قم برعهده داشته است.

داستان این فیلم کوتاه در ارتباط یا دختری است که با زحمت قصد دارد آب را به جایی برساند و اتفاقاتی در این حین می‌افتد که مخاطب را با خود همراه می‌کند. با توجه به اینکه فیلم «همیشه تو اول سلام می‌کنی» در ارتباط با آب است و امام حسین (ع) و یارانش تشنه لب شهید شدند این فیلم از سوی کارگردان و سایر عوامل به امام حسین (ع) تقدیم شده است.

سعید نجاتی که کارگردانی این فیلم 100 ثانیه‌ای را برعهده داشته است تا کنون در بیش از 80 جشنواره ملی و بین‌المللی خوش درخشیده است و از سال 79 تا کنون در بیش از 120فیلم همکاری داشته است. انتهای پیام/78005/ش30

94/03/22 - 00:05





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 109]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن