تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):حريص از دو خصلت محروم شده و در نتيجه دو خصلت را با خود دارد: از قناعت محروم است و در...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819752473




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لزوم اختصاص حقابه به کشاورزان اليگودرز


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۱ خرداد ۱۳۹۴ (۱۷:۱۵ب.ظ)
لزوم اختصاص حقابه به کشاورزان اليگودرز موج - اليگودرز- نماينده مردم اليگودرز در مجلس شوراي اسلامي بر ضرورت اختصاص حقابه کشاورزان براي جلوگيري از خشکسالي تاکيد کرد.
به گزارش خبرگزاري موج از اليگودرز، محمدتقي توکلي ظهر امروز در مراسم آبگيري سد حوضيان اليگودرز با اشاره به اختصاص ندادن حقابه کشاورزان خسارت ديده از اجراي طرح انتقال آب از شهرستان الگيودرز به قم، افزود: آب رودخانه اين منطقه جمع‌اوري و انتقال يافته، اما متاسفانه تاکنون حق آبه مردم منطقه اختصاص داده نشده است.
وي افزود: علي‌رغم پيگيري‌ها و همچنين تاکيدات معاون رئيس جمهور بر رفع مشکل متاسفانه تا کنون هيچ اقدامي هم صورت نگرفته است.
وي اضافه کرد: ميزان 180 ميليون متر مکعب آب از اليگودرز به شهرهاي مرکزي و حتي سدهاي 15 خرداد و کوچري انتقال مي‌يابد و مردم تاکنون حقابه خود را دريافت نکرده‌اند.
توکلي افزود: دو سد قشلاق و دهجاني براي جبران خسارات طرح قمرود در دستور کار قرار دارد و نيازمند حمايت دولت است.
وي با اشاره به احداث خط آهن ازنا اليگودرز به اصفهان گفت: در حال حاضر 15 کيلومتر از مسير 20 کيلومتري يک فاز از آن در حال انجام است.
نماينده اليگودرز در مجلس احداث چهارخطه اليگودرز خمين وادامه اليگودرز به داران را از ديگر طرح‌هاي در دست اقدام عنوان کرد و خواستار حمايت دولت در تکميل اين پروژه‌ها شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن