تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مؤمن را از سيمايش مى شناسيم و منافق را از نشانه هايش.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813366618




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزايش وام ازدواج تکذیب شد


واضح آرشیو وب فارسی:تراز: تراز: معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اینکه افزایش وام ازدواج سیاست زنيست، گفت:تاکنون بیش از یک میلیون و ۲۸۷ وام درسال ۹۴ داده شده است.

به گزارش تراز ،محمود گلزاری در پاسخ به پرسشی مبنی براینکه آیا قصد افزایش وام ازدواج جوانان را در برنامه خود دارید، اظهار داشت: این موضوع کاملاً به بانک مرکزی مربوط است و آنها باید این امر را اعلام کنند که وام ازدواج افزایش می‌یابد ولی به طور کلی افزایش وام ازدواج در سیاست‌های بانک مرکزی نیست.

وی ادامه داد: در سال 94 بیش از یک میلیون و 287 وام داده شده است که این نشان‌دهنده پیشرفت در این زمینه است نه توقف.

*کارت اعتباری خرید جهیزیه هنوز به نتیجه نرسیده است

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در خصوص کارت اعتباری خرید جهیزیه گفت: مقرر شد برخی دستگاه‌ها در این زمینه پشتوانه محسوب شوند و به میدان بیایند چرا که مسئله مهم در خصوص کارت اعتباری خرید جهیزیه پشتوانه مالی و بانکی است که سال گذشته جلسه‌ای با آقای همتی مدیرعامل بانک ملی داشتیم و وی قول‌هایی در این خصوص دادند ولی طی تشکیل کارگروه‌ها ما هنوز به نتیجه نرسیده‌ایم.

*افتتاح مرکز کنترل و پیشگیری خشم یکشنبه هفته آینده در البرز

گلزاری در خصوص مرکز کنترل و پیشگیری خشم در تهران و گسترش آن ، افزود: یک شنبه هفته آینده مرکز کنترل و پیشگیری خشم در استان البرز افتتاح خواهد شد و ما در این زمینه پیشرفت‌های بسیاری خواهیم داشت و در سایر استان‌ها این مرکز افتتاح می‌شود.

وی ادامه داد: مرکز کنترل خشم تهران از بوستان نیلوفر به خیابان پلیس در مرکزی 5 طبقه منتقل شده است که روانشناسان و متخصصان نیز در این مرکز افزایش یافته‌اند و ما توسعه بیشتری در خصوص این مرکز خواهیم داشت.


منبع: تسنیم



پنجشنبه 21 خرداد 1394 ساعت 12:07





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تراز]
[مشاهده در: www.taraznews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن