تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز قلعه و دژ محکمی است که نمازگزار را از حملات شیطان نگاه می دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819691213




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغازساخت منطقه ویژه اقتصادی کاشان با حضور وزیر صنعت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: آغازساخت منطقه ویژه اقتصادی کاشان با حضور وزیر صنعت خبرگزاری پانا: ساخت منطقه ویژه اقتصادی کاشان امروز با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت آغاز شد.
۱۳۹۴ پنج شنبه ۲۱ خرداد ساعت 12:15

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، وزیر صنعت، معدن وتجارت در آیین آغاز ساخت منطقه ویژه اقتصادی کاشان گفت: هدف دولت این نیست که در اقتصاد سرمایه گذاری کند بلکه زیرساختها را برای توسعه صنعت فراهم می کند.   نعمت زاده با تاکید بر استفاده از صنایع متناسب با آب گفت:مقدار آبی که در یک بخش کشاورزی مصرف می شود می تواند در بخش صنعت برای 50نفر اشتغالزایی کند.   وزیر صنعت، معدن وتجارت همچنین به ساخت منطقه ویژه اقتصادی کاشان اشاره کرد و افزود: این منطقه زمینه ساز افزایش ظرفیت صنعتی است که با مشارکت مردم وسرمایه گذاران بخش خصوصی فضای مناسبی برای اشتغال، درآمد وتوسعه صادرات فراهم می کند. نعمت زاده گفت: صنعت خودرو سازی کاشان با ظرفیت تولید 200هزار ظرفیت صنعتی کاشان است که در فعالیتهای تجاری واقتصادی منطقه ویژه نقشی اساسی دارد.   وی افزود: منطقه ویژه اقتصادی کاشان در چندمرحله آماده سازی می شودو در نیمه دوم امسال سرمایه گذاران شروع به سرمایه گذاری می کنند.   بنابراین گزارش کرباسیان، معاون وزیر صنعت، معدن وتجارت گفت: این منطقه در 30 کیلومتری شهرستان کاشان در وسعت یک هزارو 500هکتار ساخته می شود.   کرباسیان دسترسی به آزادراه کاشان - قم و راه آهن، قرار گرفتن در کوریدور شمال - جنوب، امکان تراتزیت کالاو جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی از ظرفیتهای کاشان برای ساخت منطقه ویژه اقتصادی برشمردو افزود: با ساخت، تکمیل وبهره برداری ازمنطقه ویژه اقتصادی کاشان وانجام فعالیتهای اقتصادی، ارتباط تجاری بین المللی کاشان به لحاظ اقتصادی از تولیدات تک محصولی خارج می شود.   وی با بیان اینکه این طرح در سه مرحله اجرامیشود افزود:برای اجرای مرحله اول این طرح سه میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است.   رییس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران گفت: برقراری و تولید و پردازش کالا، ایجاد اشتغال مولد بویژه برای دانش آموختگان، انتقال فناوری، افزایش صادرات غیر نفتی، جذب و تشویق سرمایه گذاری داخلی و خارجی و عبور خارجی و انتقال کالا از دیگر قابلیت های این بندر خشک است.   بهره برداری از خط تولید پتو ، دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان آیت الله نمازی، بازدید از شرکت نساجی، خودروسازی سایپا، صنعت بافت ابریشم و گلاب از دیگر برنامه های سفر یک روزه کرباسیان به کاشان است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 169]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن