تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):چه آسان است مرگى كه در راه رسيدن به عزّت و احياى حق باشد، مرگ عزتمندانه جز زندگى جاو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818727659




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح تحول سلامت تاثیر عمیقی بر حوزه درمان سازمان تامین اجتماعی دارد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: همتی مطرح کرد:
طرح تحول سلامت تاثیر عمیقی بر حوزه درمان سازمان تامین اجتماعی دارد
معاون درمان سازمان تامین اجتماعی گفت: اقدامات انجام شده در حوزه درمان کشور، تاثیرات عمیقی بر نظام سلامت و سازمان تامین اجتماعی داشته است.


به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛ محمد علی همتی معاون درمان سازمان تامین اجتماعی با اشاره به تاثیر طرح تحول سلامت  بر حوزه درمان سازمان تامین اجتماعی اظهارکرد: موضوع سلامت از این رو به عنوان اولویت اول دولت تدبیر و امید در نظر گرفته شده که زمینه ساز ارائه خدمات مناسب به مردم بوده و تحولات جدی در حوزه سلامت به وجود آورده است.


وی با اشاره به اینگه در  حوزه درمان سازمان منابع زیادی هزینه شده است،تصریح کرد: امیدواریم با استمرار و مدیریت بهینه این هزینه ها شاهد خدمت رسانی مناسب به مردم باشیم.


همتی افزود: اجرای طرح تحول نظام سلامت تاثیرات زیادی بر بیمارستان های دولتی و سازمان تامین اجتماعی داشته و حوزه اسناد پزشکی سازمان نیز متاثر از این تاثیرات بوده است.


وی با اشاره به بازنگری جدید کتاب ارزش نسبی خدمات سلامت، گفت: ضرورت دارد تاثیرات این کتاب بر حوزه درمان غیر مستقیم سازمان نیز بررسی و راهکارهایی برای اجرای دقیق و مناسب آن پیدا شود.


معاون درمان سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه در حال حاضر در 68 مرکز درمانی سازمان تامین اجتماعی سیستم HIS، اجرا می شود، تاکیدکرد: درماه های آینده، تمامی مراکز درمانی سازمان این سیستم را اجرایی می کنند.


همتی افزود: تامین اجتماعی سازمانی وسیع است که به اقشار گوناگون خدمت رسانی می کند از این رو باید اطلاع رسانی دقیقی از نحوه ارائه خدمات این سازمان به جامعه انجام شود.


وی گفت: به منظور افزایش رضایت مندی بیماران، طی دو سال آینده ارتقاء هتلینگ برای تمامی بیمارستان های سازمان تامین اجتماعی انجام می شود.


همتی افزود: با توجه به جمعیت سالمندی و تحولاتی که در حوزه سلامت اتفاق افتاده، شاهد تغییر الگوی بیماری ها و افزایش هزینه درمان هستیم.


وی بودجه درمان سازمان تامین اجتماعی در سال جاری را 16 هزار و 600 میلیارد تومان برشمرد و گفت: از این میزان 10 هزار و 300 میلیارد تومان برای درمان غیر مستقیم هزینه می شود که باید به خوبی مدیریت و استفاده بهینه شود.


همتی با اشاره به اینکه  بودجه درمان مستقیم سازمان  5800 میلیارد تومان است،افزود: در سال گذشته حدود 400 میلیون مراجعه به مراکز ملکی و طرف قرار داد تامین اجتماعی انجام شده است.


معاون درمان سازمان تامین اجتماعی کارکنان بخش درمان غیر مستقیم در کل کشور را 2700 تن اعلام کرد و تصریح کرد: بودجه 10 هزار و 300 میلیارد تومانی این حوزه توسط این افراد به خوبی مدیریت و اجرا می شود که کار با اهمیتی است.


همتی به رشد نسخ سرپایی در یکی دو سال اخیر اشاره کرد و گفت: درسال های 85 تا 90 نسخه های سرپایی رشد سالانه 20 درصدی داشتند و این در حالیست که در سال 92 نسبت به سال 91 افزایش 80 درصدی داشته ایم و این ناشی از اجرای کتاب ارزش نسبی سلامت بوده است.


وی به اشاره به بودجه یک هزار میلیارد تومانی سازمان برای توسعه و احداث مراکز جدید افزود: مقاوم سازی بیمارستان های تامین اجتماعی در برابر بلایای طبیعی با جدیت دنبال می شود ودر امسال و سال آینده شرایط بیمارستان ها از این نظر به حد قابل قبولی رسانده می شود.


انتهای پیام/



اخبار مرتبط

امکان خرید سابقه بیمه برای پر کردن خلاء سوابق گذشته وجود ندارد
اهداف و برنامه های سازمان تأمین اجتماعی در راستای اجرای اقتصاد مقاومتی است
استقرار ٣٠٠ دستگاه آمبولانس در بيست و ششمين مراسم بزرگداشت ارتحال امام خميني (ره)
تجلیل دیوان عدالت اداری از وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی




۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 145]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن