تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از چند رنگى و اختلاف در دين خدا بپرهيزيد، زيرا يكپارچگى در آنچه حق است ولى شما ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819910524




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جانشین معاون ستاد امر به معروف تشریح کرد نقش نشریات در آشنایی مردم با حقوق آمران به معروف


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: جانشین معاون ستاد امر به معروف تشریح کرد
نقش نشریات در آشنایی مردم با حقوق آمران به معروف
جانشین معاون سازمان‌های نظامی و قضایی ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر گفت: باید از ظرفیت نشریات متعدد و فراوان نیروهای مسلح و قوه قضائیه برای آشنایی جامعه با حمایت‌های قانونی-قضایی قانون حمایت از آمران به معروف استفاده کرد.

خبرگزاری فارس: نقش نشریات در آشنایی مردم با حقوق آمران به معروف



به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی ستاد امر به معروف و نهی از منکر، محمد موحد، جانشین معاونت سازمان‌های نظامی و قضایی ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در آغاز امسال، پیرامون امر به معروف و نهی از منکر گفت: نشریات نقش مهمی در تبیین این فریضه و فرمایشات معظم له دارند. وی که در نشست کارگروه نشریات نظامی و قضایی که با حضور سردبیران نشریات سازمان های نظامی و قضایی شرکت کرده بود تصریح کرد: تصویب قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر و دستورالعمل جامع تشکیل شورای عالی راهبری امر به معروف و نهی ازمنکر در نیروهای مسلح که به منظور گسترش این فریضه در نیروهای مسلح به تصویب رسیده را به فال نیک می‌گیریم به همین دلیل، معاونت سازمان‌های نظامی قضایی ستاد احیاء، برنامه‌ای مدون کرده و درصدد است از همکاری نشریات نیروهای مسلح و دستگاه قضایی در جهت ترویج فریضتین بهره ببرد.
جانشین معاونت سازمان‌های نظامی و قضایی ستاد احیاء همچنین از تشکیل کارگروه نشریات که در دستور کار ستاد قرار گرفته خبر داد و اظهار داشت: این کارگروه‌ها در هر فصل جلسه خواهد داشت و از عملکرد نشریات نظامی و قضایی ارزیابی می‌شود و ستاد نقش راهبری، هدایت و هماهنگی آن را بر عهده دارد چرا که فریضه امر به معروف و نهی از منکر عمومیت دارد و تکلیفی بر عهده همه دستگاهها، نهادها، سازمانها و اقشار مختلف مردم است.
وی با تاکید بر پر محتوا کردن این گونه نشریات و گنجاندن مباحث معنوی فریضتین گفت: می‌توان مباحث مربوط به امر به معروف و نهی از منکر را در قالب‌های مختلف علمی، اخلاقی، اجتماعی، شعر و داستان مطرح کرد و مخاطبان عام و خاص را به خواندن این گونه مطالب ترغیب کرد که لازمه آن انتشار مستمر در چارچوب معین این مطالب است.
موحد با اشاره به اعلام آمادگی مسئولان معاونت اجتماعی ناجا و سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در بحث استفاده از ظرفیت‌های این سازمان‌ها جهت تولید فیلم و .. گفت: روسا و مدیران شبکه‌های سیما نیز اعلام آمادگی کردند که موضوع فریضتین را در برنامه‌های خود بگنجانند.
وی به اعزام مبلغین نیروهای مسلح در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: خطبا و مبلغین مذهبی نیز آمادگی دارند در مباحث تبلیغی و قرائت و تفسیر قرآن به موضوع امر به معروف و نهی از منکر بیشتر بپردازند و همچنین قانون امر به معروف و نهی از منکر نیز توسط افراد دانا و توانمند، تبیین و تشریح شود.
جانشین معاونت سازمانهای نظامی و قضایی ستاد احیاء با اشاره به تشکیل شعب ویژه قضایی جهت حمایت از آمران به معروف گفت: از ظرفیت نشریات متعدد و فراوان نیروهای مسلح و قوه قضائیه بخوبی می توان استفاده کرد و جامعه را با این قانون و حمایت‌ های حقوقی و قضایی آن آشنا کرد.
در این نشست صمیمانه، هریک از مسئولان نشریات نیروهای مسلح ضمن معرفی محتوای این نشریات، اعلام آمادگی کردند که به طور منظم حداقل دو صفحه در مورد امر به معروف و نهی از منکر به صورت مستقیم و غیر مستقیم، در هر شماره از نشریات اختصاص دهند و همچنین پیشنهادات خود را جهت هر چه پر بارتر کردن محتوای این نشریات ارائه دادند و خواستار تداوم این جلسات در زمانهای معین شدند. انتهای پیام/

94/03/20 - 11:58





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 145]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن