تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس چهل روز خود را براى خدا خالص كند چشمه هاى حكمت از قلب وى بر زبانش جارى مى شو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819367662




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شورای مشورتی استاندار در امور ایثارگران استان یزد تشکیل جلسه داد


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


شورای مشورتی استاندار در امور ایثارگران استان یزد تشکیل جلسه داد استان‌ها > یزد - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان از جایگاه والا و شایسته ای برخوردار هستند و از وظایف و مسئولیتهای ما این است که ضمن بررسی مشکلات و مسائل جامعه ایثارگری استان، فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه ترویج نمائیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یزد، جلسه شوراي مشورتي ايثارگران استان یزد ظهر امروز با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، مشاور استاندار در امور ايثارگران، مديركل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان و افراد عضو اين شوراي مشورتي در دفتر معاون سياسي استاندار برگزار شد.
محمدعلي طالبي در اين جلسه با اشاره به اقدامات خوبي كه در سال هاي اخير براي رفع مشكلات ايثارگران و خانواده هاي آنها انجام شده اظهار داشت: تشكيل مجلس مشورتي ايثارگران، شوراهاي مشورتي فرمانداران و استانداران و معتمدين محلات از جمله اين اقدامات است.
وي ادامه داد: با آسيب شناسي اين اقدامات در دوره هاي مختلف به اين نكته مهم مي رسيم كه در تدوين و اجراي برنامه ها و رفع مشكلات خانواده هاي ايثارگران از خود اين جامعه كمتر نظر و برنامه خواسته مي شد كه خوشبختانه شوراي مشورتي ايثارگران استان از افرادي هستند كه خود برخاسته از جامعه ايثارگري هستند و مي توانند برآيند نظرات خانواده هاي ايثارگران را به مسئولين عالي رتبه استان انتقال دهند.
طالبي افزود: آن چيزي كه باعث مي شود اين شورا به معناي واقعي كلمه "شوراي مشورتي استاندار در امور ايثارگران استان" باشد اين است كه مسايل به خوبي تدوين و بررسي شود و طرحهاي مفيد و پيشنهادهاي سازنده از اين شورا خارج شود و در اختيار مسئولين و مديران قرار گيرد.
در ابتدای این جلسه، احمدعلی دشتی پور مشاور استاندار در امور ایثارگران در رابطه با چگونگی شکل گیری شورای مشورتی ایثارگران استان و انتخاب افراد عضو این شورا گزارشی ارائه داد و اظهار داشت: در حال حاضر بیش از 70 دستگاه اجرایی استان از مشاور در امور ایثارگران برخوردار هستند و از این ظرفیت برای توسعه و تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه استفاده می‌نمایند.



سه شنبه 19 خرداد 1394 - 20:01:39





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 100]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن