تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص): طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814706036




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ساخت تجهيزات وزارت‌ دفاع چهار برابر مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ خرداد ۱۳۹۴ (۱۶:۱۰ب.ظ)
جانشين وزير دفاع: ساخت تجهيزات وزارت‌ دفاع چهار برابر مي شود موج-جانشين وزير دفاع با بيان اين که ساخت تجهيزات وزارت دفاع امسال و سال 95، چهار برابر مي‌شود گفت: ساخت ناوشکن موج‌هاي 3، 4 و 5، انواع قابليت‌هاي ارتباطي، لجستيکي و مخابراتي را ارتقا مي‌دهد.
به گزارش خبرگزاري موج از رشت، اميرسرتيپ امير حاتمي امروز در مراسم تجليل از دست‌اندرکاران مراحل ساخت ناوشکن دماوند در مجتمع زيباکنار با بيان اين که اتفاقات خوبي در وزارت دفاع در راه است اظهار کرد: امسال و سال 95 ساخت تجهيزات وزارت دفاع 4 برابر مي‌شود.
وي با اشاره به اين که امروز نسبت به 20 سال گذشته شرايط و وضعيت بسيار روشني داريم افزود: دشمني دشمنان در حق اسلام، ايران و ملت‌هاي آزاده بسيار نمايان شده است.
جانشين وزير دفاع با تصريح بر اينکه در شرايط کنوني توانمندي نيروهاي مسلح ساده‌تر است ادامه داد: شايد در دو دهه قبل علامت سوال براي ساخت تجهيزات نيروهاي مسلح مطرح مي‌کردند اما امروز به روشني مشخص است که در جزيره امني در ميان آتش و شقاوت زندگي مي‌کنيم.
وي با اشاره به اين که تمام مردم ايران کار و مديران ما تلاش و تدبير مي‌کنند، گفت: سايه تدبير هوشمندانه مقام معظم رهبري بر سر ماست و در بين اين تلاش‌ها سهم بزرگي متعلق به نيروهاي مسلح است.
حاتمي اضافه کرد: افتخار داريم در وزارت دفاع از اين نيرو پشتيباني کنيم و امروز همکاران ما درک مي‌کنند فرصت و منابع بسياري نداريم که بخواهيم کار کم‌کيفيت ارائه دهيم بلکه آنچه توليد مي‌شود در اختيار کشور قرار ‌مي‌گيرد.
وي با بيان اين که شرکت‌هاي دانش‌بنيان و 70 مجموعه نيروهاي مسلح و نيروي دريايي ارتش تلاش کردند محصولات توليد شود خاطرنشان کرد: دامنه اين محصولات بسيار متنوع است.
جانشين وزير دفاع اضافه کرد: در حوزه دريايي، نيروي مسلح ده‌ها محصول دارد و در حوزه هوايي، هوافضا و سايبري اين نيازمندي‌ها بسيار متنوع است.
وي با اشاره به اين که در نمايشگاه گذشته يک هزار محصول ارائه شده بود يادآور شد: راضي به اين وضعيت نيستيم و براي رسيدن به نقطه مطلوب بايد تلاش کنيم.
حاتمي درباره ناوشکن موج 2 افزود: بيش از 25 اقدام در موج 2 نسبت به موج يک لحاظ شده که 12 مورد بومي‌سازي تجهيزات است.
وي از ساخت ناوشکن‌هاي موج 3 و 4 و 5 در وزارت دفاع خبر داد و خاطرنشان کرد: ساخت اين موج‌ها انواع قابليت‌هاي ارتباطي، لجستيکي و مخابراتي را ارتقا داده است.
وي با بيان اين که امروز به ميزان قابل توجهي آرزوي ساخت تجهيزات را برآورده کرده‌ايم تصريح کرد: عبارت مشهور امام «ما مي‌توانيم» امروز براي ما باور عميق قلبي است که در آن تدبير وجود دارد.
جانشين وزير دفاع به افزايش 4 برابري ساخت تجهيزات وزارت دفاع در سال جاري اشاره کرد و يادآور شد: اين تجهيزات با کيفيت بهتر و شرايط مناسب‌تر ساخته مي‌‌شوند و خودباوري دستاورد اصلي است و بسيار ارزشمند محسوب مي‌شود.
حاتمي از تکميل زنجيره آموزشي نيروي دريايي مقتدر در درياي مازندران خبر داد و گفت: دانشگاه افسري امام در نوشهر، آموزش‌هاي بهتري مي‌دهد تا مقتدرتر از امنيت منطقه دفاع کنيم.
وي افزود: براي همه باور عميق است که جمهوري اسلامي ايران به جز صلح و آرامش و امنيت چيزي مورد نظرش نيست و توليد تجهيزات براي توان دفاعي و حفظ صلح و آرامش است.
وي با اشاره به اين که افزايش توان دفاعي ايران پيامي به جز افزايش صلح به ويژه براي همسايگان ندارد خاطرنشان کرد: اين کار متکي به نظام جدي نوآوري دفاعي بوده و درحال تکميل و پياده‌سازي است.
به گفته وي در نظام نوآوري دفاعي آن‌چه در دانش توليد مي‌شود ماندگار خواهد بود و تمام تجربه‌ها در دفاتر مختلف نظام مذکور ثبت و ضبط مي‌شود.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 97]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن