تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آدمى با نيّت خوب و خوش اخلاقى به تمام آن چه در جستجوى آن است، از زندگى خوش و امنيت محي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821102614




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تخليه و بارگيري ۲۰۰ هزار تن کالا در بندر شهيد باهنر


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ خرداد ۱۳۹۴ (۱۵:۵۹ب.ظ)
مدير اداره بنادر و دريانوردي شهيد باهنر: تخليه و بارگيري ۲۰۰ هزار تن کالا در بندر شهيد باهنر موج - مدير اداره بنادر و دريانوردي شهيد باهنر از تخليه و بارگيري بالغ‌بر ۲۰۰ هزار تن انواع کالاي نفتي و غيرنفتي در اين بندر طي ۲ ماهه نخست سال جاري خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، محمد محسني، مدير اداره بنادر و دريانوردي شهيد باهنر، ظهر امروز با تشريح گزارش عملکرد بندر شهيد باهنر از ابتداي سال جاري تاکنون، ميزان و بارگيري کالا در اين بندر را 209 هزار و 565 هزار تن کالاي نفتي و اعلام کرد.
وي افزود: طي مدت مذکور، 94 هزار و 813 تن کالاهاي غيرنفتي از اين بندر صادر شد که 9 درصد بيشتر از مدت مشابه پارسال است.
اين مقام مسوول، مواد شيميايي، کشاورزي، مواد معدني، قير، ميوه و تره‌بار، مواد پروتئيني، آهن‌آلات و مصالح ساختماني را از جمله کالاهاي صادراتي عنوان کرد که از بندر باهنر به کشورهاي حاشيه جنوبي خليج‌فارس و کشورهاي حوزه اقيانوس هند صادر مي‌شود.
محسني خاطرنشان کرد: از ابتداي سال جاري تاکنون، 9 هزار و 917 تن کالاي غيرنفتي به اين بندر وارد شده که 68 درصد کاهش يافت. ضمن اينکه طي مدت مذکور، 22 هزار و 660 هزار تن از اين نوع کالاها ترانزيت شده است.
مدير اداره بنادر و دريانوردي شهيد باهنر افزود: برنج، خشکبار، مصالح ساختماني، خودرو، پارچه، لوازم‌خانگي و ماشين‌آلات راهداري از جمله کالاهاي وارداتي است که از طريق بندر شهيد باهنر روانه بازارهاي داخلي کشور مي‌شود.
وي تصريح کرد: امسال در بخش عمليات کانتينري اين بندر 157 TEU تخليه و بارگيري صورت گرفته است.
به گفته محسني، امسال 10 هزار و 192 تن کالاي نفتي نيز صادر و 64 هزار تن نيز کابوتاژ شد که ميزان کاپوتاژ 14 درصد رشد دارد.
مدير اداره بنادر و دريانوردي شهيد باهنر بيان کرد: طي مدت يادشده، تردد 521 فروند شناور در اين بندر ثبت شده که در بخش بالاي هزار تن 2 درصد افزايش دارد.
اين مقام مسئول همچنين بيان کرد: از ابتداي سال جاري تا ابتداي خرداد ماه جاري، 628 هزار و 993 نفر از طريق دو بندر شهيد باهنر و شهيد حقاني جابجا شدند.
محسني ضمن اشاره به آخرين آمار سفرهاي دريايي به مقصد کشورهاي حاشيه جنوبي خليج‌فارس، گفت: جابه جايي بيش از 4 هزار و 435 مسافر در مسير دريايي کشورهاي حوزه خليج‌فارس و بندر شهيد باهنر طي دو ماه نخست سال جاري به ثبت رسيد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن