تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من مأمورم كه صدقه (و زكات) را از ثروتمندانتان بگيرم و به فقرايتان بدهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820011757




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جمع آوري بيش از 27 ميليار ريال در مراکز نيکوکاري استان لرستان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ خرداد ۱۳۹۴ (۱۴:۵۳ب.ظ)
جمع آوري بيش از 27 ميليار ريال در مراکز نيکوکاري استان لرستان موج - خرم آباد - مدير کل کميته امداد استان لرستان با بيان اين که هدف از تشکيل مراکز نيکوکاري بهره گيري از ظرفيت هاي عظيم مردمي در راستاي خدمت به محرومين است، از جمع آوري بيش از 27 ميليار ريال در مراکز نيکوکاري در اين استان خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، ولي اله منتظري گفت: مرکز نيکوکاري محله واحد مردمي کميته امداد امام خميني (ره) است که در سطح روستاها، شهرک ها و محلات با محوريت مساجد تشکيل و در جهت توسعه مشارکت هاي مردمي و خدمت به نيازمندان با نظارت امداد امام (ره) فعاليت مي کند.
وي با بيان اين که مرکز نيکوکاري محله در مسجد هر محل تشکيل و توسط هيات عامل مديريت مي شود، گفت: هيات عامل مرکز نيکوکاري محله از بين هيات امناي مساجد، ائمه جماعات و معتمدين محلي تشکيل مي شوند.
منتظري گفت: شکي نيست که مردم شريف استان با مراکز نيکوکاري آشنايي نسبي دارند و اين مراکز تا کنون توانسته اند اعتماد مردم را جلب نمايند و به واسطه آن نيز خدمات شاياني را به اقشار مورد هدف ارائه نمايند.
مدير کل کميته امداد استان لرستان در ادامه سخنان خود با بيان اين که از ابتداي تاسيس مراکز نيکوکاري (در سال 92) در اين استان تا پايان ارديبهشت سال جاري مبلغ 27 ميليارد و 808 ميليون ريال کمک مردمي در اين مراکز جمع آوري شده است.
منتظري خاطر نشان کرد: در حال حاضر تعداد 25 مرکز نيکوکاري در اين استان وجود دارد که تعداد 57 هزار و 96 امداديار افتخاري، 5 هزار و 200 حامي و تعداد 56 هزار نيکوکار با اين مراکز همکاري دارند.
وي اظهار داشت: کميته امداد حضرت امام خميني (ره) نهادي خدمتگزار است، اما؛ بديهي ست که به تنهايي نمي تواند به امورات محرومين بپردازد و به همين دليل به دنبال ايجاد تشکل هاي مردمي نظير مراکز نيکوکاري هستيم و در اين جهت بسيار خرسنديم که مردم نيکوکار هم استاني به تأسي از تعاليم متعالي دين مبين اسلام، همدردي با نيازمندان را فراموش نمي کنند.
وي از جمله اهداف اين مراکز را برون سپاري و توسعه خدمت رساني به محرومين و تکريم آنان، ايجاد همبستگي، ايجاد توازن اجتماعي درجامعه و ارتقاي فرهنگ انفاق و نيکوکاري، اجراي منويات مقام معظم رهبري (دام عزه)، تقويت کارکرد اجتماعي مساجد، ارائه خدمت به نيازمندان در محل سکونت، تقويت همبستگي اجتماعي و همدردي عمومي، توسعه فرهنگ انفاق، تعاون، احسان و نيکوکاري، حفظ عزت نفس و کرامت انساني محرومين، اطلاع رساني شفاف و در نتيجه افزايش اعتماد عمومي، بهره گيري از ظرفيت هاي عظيم مردمي و... عنوان کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن