تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بنده اى نيست كه به خداوند خوش گمان باشد مگر آن كه خداوند نيز طبق همان گمان با او ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817070253




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

۱۷۰۰ کيلومتر آزادراه جديد در دست مطالعه است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ خرداد ۱۳۹۴ (۱۶:۵۷ب.ظ)
وزير راه و شهرسازي: ۱۷۰۰ کيلومتر آزادراه جديد در دست مطالعه است موج - وزير راه و شهرسازي با بيان اينکه شبکه آزاد راهي کشور بايد فرا ملي شود، افزود: يک هزار و ۷۰۰ کيلومتر آزاد راه جديد در دست مطالعه است.
به گزارش خبرگزاري موج، عباس آخوندي، وزير راه و شهرسازي، روز دوشنبه در حاشيه آغاز عمليات اجرايي آزاد راه حرم تا حرم قطعه سبزوار - نيشابور گفت: ۲ هزار کيلومتر آزاد راه در کشور احداث شده که علاوه بر آن يک هزار و ۷۰۰ کيلومتر ديگر در دست مطالعه قرار دارد.
وي با تاکيد بر فراملي شدن شبکه آزاد راهي کشور بيان کرد: شبکه آزادراهي و خطوط هوايي اهميت بسيار زيادي دارد که در اين راستا توجه جدي به آن شده است.
وي گفت: پيش از اين مشهد تنها در مسير شبکه آزادراهي شمال به جنوب قرار داشت، اما؛ با توسعه کشور چين و توسعه شبکه آسياي ميانه شبکه آزادراهي شرق به غرب اهميت زيادي پيدا کرده است.
وزير راه و شهرسازي همچنين با بيان اين که براي ساخت و نگهداري راه‌هاي کشور نبايد تنها به منابع دولتي اکتفا کنيم، بيان کرد: تمرکز وزارت راه و شهرسازي برساخت آزادراه از طريق تأمين مالي بخش خصوصي است.
وي افزود: ظرفيت سرمايه‌گذاري بخش خصوصي در حمل‌ونقل جاده‌اي کشور مهيا است و دولت بايد از نقش خود در اين زمينه بکاهد.
وي ادامه داد: پيش از اين امکان سرمايه‌گذاري بخش خصوصي در ساخت آزادراه کمتر از ۶۰ درصد بوده که اکنون بخش خصوصي مي‌تواند تا ۷۰ درصد در ساخت آزادراه مشارکت کند و در آينده اين سهم افزايش خواهد يافت.
آخوندي ظهر دوشنبه در مراسم آغاز عمليات اجرايي آزادراه حرم تا حرم محور مشهد که در محور سبزوار نيشابور برگزار شد به جايگاه تمدني مشهد و توجه به حفظ اين جايگاه اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به رشد فناوري و تکنولوژي اميدواريم بتوانيم علاوه بر توسعه اقتصادي ارزش‌هاي ميراث معنوي کشور را نيز حفظ کنيم.
وي با بيان اين که جايگاه مشهد به عنوان مهد تمدن خراسان بزرگ مورد توجه است، افزود: احياي اين ميراث تمدني عظيم نياز به بهره‌گيري از فناوري جديد دارد.
وزير راه و شهرسازي ادامه داد: قطعه سبزوار - نيشابور - مشهد آزادراه حرم تا حرم چهار سال ديگر به پايان مي‌رسد و برآورد مالي اين قطعه بيش از دو هزار و ۵۰۰ ميليارد تومان خواهد بود.
وي بر لزوم توجه به شبکه آزاد راهي شرق و غرب در کنار شبکه آزادراهي شمال و جنوب تأکيد کرد و گفت: بيش از ۲۰۰ هزار کيلومتر راه مختلف از جمله راه روستايي در کشور وجود دارد که هزينه نگهداري اين راه‌ها سالانه بيش از ۸ ميليارد تومان است.
وي با بيان اين که براي احداث سه هزار کيلومتر آزادراه به ۳۰ هزار ميليارد تومان اعتبار نياز است، گفت: اگر مردم مي‌خواهند کيفيت حمل‌ونقل بهتري برخوردار باشند بايد به دولت کمک کنند و بخشي از هزينه ساخت آزادراه‌ها را متقبل شوند.
آخوندي به تردد ۱۷ ميليون خودرو در جاده‌هاي کشور اشاره کرد و گفت: تردد اين ميزان خودرو باعث فرسودگي جاده‌ها شده است.
وي ادامه داد: طبق پيش‌بيني‌هاي صورت گرفته تا چند سال آينده بيش از ۵۰ ميليون خودرو در جاده‌ها تردد خواهند کرد و براي توسعه راه‌ها متناسب با اين ميزان تردد خودرو نمي‌توان تنها به منابع دولتي اکتفا کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن