تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین چیزی که بنده بعد از شناخت خدا به وسیله آن به درگاه الهی تقرب پیدا می کند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820983125




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اینترنت پر سرعت برای دانشجویان غیرایرانی


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
اینترنت پر سرعت برای دانشجویان غیرایرانی




مدیر کل امور دانشجویان غیر ایرانی گفت: در حال حاضر محدودیت‌هایی در خوابگاه‌ها وجود دارد ولی با این حال دانشجویان غیر ایرانی برای ارتباط تصویری و چت کردن با خانواده‌هایشان به اینترنت پر سرعت نیاز دارند.





باشگاه خبرنگاران جوان: مدیر کل امور دانشجویان غیر ایرانی گفت: در حال حاضر محدودیت‌هایی در خوابگاه‌ها وجود دارد ولی با این حال دانشجویان غیر ایرانی برای ارتباط تصویری و چت کردن با خانواده‌هایشان به اینترنت پر سرعت نیاز دارند.

صمد حاجی جباری مدیر کل امور دانشجویان غیر ایرانی با اشاره به اینترنت پر سرعت برای دانشجویان غیر ایرانی اظهار کرد: در حال حاضر محدودیت‌هایی در خوابگاه‌ها به دلیل تعداد زیاد مصرف کننده وجود دارد ولی با این حال برای دانشجویان غیر ایرانی باید کاری کنیم تا این محدودیت‌ها حذف شود، چراکه نیاز به ارتباط با خانواده دارند و بتوانند با آنها در ارتباط باشند.

وی تاکید کرد: بعضی از دانشجویان یکی دو سال نمی‌توانند به کشورشان برگردند، بنابراین باید از روز اول به دانشجویان خارجی توجه بیشتری شود.

حاج جباری خاطر نشان کرد: بحث فیلترینگ برای دانشجویان غیر ایرانی مطرح نیست ولی باید اینترنت پر سرعت در اختیار آن‌ها باشد و یا حداقل اگر برای دانشجویان ایرانی اتاق 6 نفره می‌دهیم باید اتاق ‌های یک یا دو نفره در اختیار آن‌‌ها باشد.






تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 105]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن