تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداشناس ترين مردم پر درخواست ترين آنها از خداست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804014590




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عربستان عامل اصلي خسارات جبران ناپذير بشري در منطقه است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ خرداد ۱۳۹۴ (۱۰:۴۹ق.ظ)
جواد لاريجاني: عربستان عامل اصلي خسارات جبران ناپذير بشري در منطقه است موج- دبير ستاد حقوق بشر کشورمان با اشاره به حوادث منطقه گفت: رژيم سعودي از متحدان اصلي غرب و عامل اصلي خسارات جبران ناپذير بشري در اين منطقه است.
به گزارش خبرگزاري موج، هيات پارلماني اتحاديه اروپا که در ايران حضور دارد، با دبير ستاد حقوق بشر کشورمان ديدار و گفت‌وگو کرد.
محمدجواد لاريجاني در اين ديدار با اشاره به مواردي که سخنگوي هيأت پارلماني اتحاديه اروپا درباره چند پرونده حقوق بشري و بالا بودن نرخ اعدام در ايران مطرح کرده بود، گفت: حساسيت اروپايي ها درخصوص بالا بودن نرخ اعدام در ايران و يا درباره چند پرونده خاص، اگرچه قابل احترام، اما بسيار تناقض آميز و بحث برانگيز است.
دبير ستاد حقوق بشر کشورمان در تشريح اين تناقض گفت: اروپايي ها بهتر از هرکس ديگري مي دانند که دليل اصلي بالا بودن نرخ اعدام در کشور ما به خاطر مبارزه بي امان جمهوري اسلامي ايران با قاچاق مواد مخدري است که مقصد اصلي آن پايتخت هاي کشورهاي اتحاديه اروپا است.
لاريجاني گفت: ما با قاچاقچياني که زندگي انسان‌ها را هدف گرفته اند مبارزه مي کنيم و اعدام اين افراد حساسيت اروپايي ها را بر مي انگيزد، اما اروپايي ها که به اجراي قوانين کشور ما در خصوص مبارزه با مواد مخدر حساس و گله مند هستند، نسبت به کشتار انسان‌هاي بي‌گناه که توسط متحدان منطقه‌اي آنها صورت مي‌گيرد، اهميتي نمي دهند و ما هيچگاه چنين حساسيت‌هايي را در اين زمينه از آنها نديده‌ايم.
دبير ستاد حقوق بشر کشورمان گفت: لذا بايد به ما حق داده شود که نسبت به ادعاهاي مطرح شده از سوي غرب در خصوص حقوق بشر و حساسيت آن ها نسبت به کرامت انسان، مشکوک باشيم و به آن ايمان نداشته باشيم؛ چراکه برخي کشورهاي اروپايي براي يک پرونده يا يک شخص کمپين راه مي‌اندازند و از او ولو اين که طبق قوانين مصوب کشور ما مجرم تشخيص داده شده، حمايت مي کنند، اما مثلا در برابر هزاران نفري که توسط رژيم صهيونيستي در غزه کشته مي شوند سکوت مي کنند و دم بر نمي آورند.
لاريجاني با اشاره به حوادث منطقه گفت: همين رژيم سعودي که از متحدين اصلي غرب در منطقه به شمار مي رود، عامل اصلي خسارات جبران ناپذير بشري در اين منطقه است. از سوريه تا عراق و ليبي و يمن دست آن ها به خون هزاران مسلمان آغشته است ولي هيچ يک از حساسيت هاي کشورهاي اروپايي در اين خصوص ديده نمي شود. عربستان چندين ماه است مردم بيگناه يمن را بمباران مي کند و مي کشد، اما کشورهاي اروپايي هيچ حساسيتي نسبت به اين مساله نشان نمي دهند.
لاريجاني با ابراز اميدواري از اينکه اين ديدارها زمينه هاي لازم براي بازگشت به تعامل و همکاري هاي سودمند و سازنده براي هر دو طرف را فراهم آورد گفت: اظهار علاقه براي گسترش تعاملات اميدوار کننده است؛ چراکه ما همچنان بر منطق قبلي خود که همان گفتمان است تاکيد مي کنيم؛ زيرا حقوق بشر را يک کالاي غربي نمي دانيم و معتقد هستيم که مقاصد اصلي حقوق بشري بر مبناي تفکر اسلامي ما قابل عرضه جهاني است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 197]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن