تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نشان منافق سه چیز است: 1 - سخن به دروغ بگوید . 2 - از وعده تخلف کند .3 - در اما...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813092310




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیشترین فضاهای آموزشی فرسوده در تهران قرار دارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رئیسی: بیشترین فضاهای آموزشی فرسوده در تهران قرار دارد خبرگزاری پانا: رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور با اشاره به وضعیت نو‌سازی، مدارس تهران را به لحاظ دارا بودن فضاهای آموزشی فرسوده در صدر استانهای کشور دانست.
۱۳۹۴ دوشنبه ۱۸ خرداد ساعت 08:05

خبرگزاری پانا+

به گزارش پانا، مرتضی رئیسی با اشاره به روند رو به رشد نوسازی مدارس اظهار داشت: شناسایی نیاز مناطق محروم و کمتر برخوردار از امکانات آموزشی در اولویت فعالیت سازمان نوسازی مدارس جای دارد. وی ادامه داد: در این زمینه برنامه‌ی توزیع منابع داریم که بر اساس شاخص‌های موجود در این برنامه تخریب، بازسازی و نوسازی کلاس‌ها و مدارس مد نظر ما است.
 
رئیس سازمان نو سازی مدارس با اشاره به نبود کلاس‌های درس استاندارد در کشور تصریح کرد: در این زمینه تعداد کلاسهایی که فاقد شرایط استاندارد هستند باید مشخص گردد تا بتوان در زمینه فعالیت مربوط به نوسازی یا بازسازی کمترین هدر رفت مالی را داشت.
 
رئیسی ادامه داد: به لحاظ دارا بودن فضاهای آموزشی فرسوده، تهران در صدر استانهای کشور جای دارد بخصوص مدارسی که از متوسط کشوری هم پایین‌تر هستند لذا رسیدگی به وضعیت مدارس فرسوده تهران یکی از اولویت‌های کاری سازمان نوسازی است.
 
وی در ادامه به باشگاه خبرنگاران توضیح داد: یکی از آیتم‌های اجرای عدالت آموزشی برخورداری دانش آموزان از فضای آموزشی استاندارد و دارای تجهیزات ایمن است. لذا اگر اعتبارات لازم در زمینه‌ی نوسازی مدارس در سال 94 محقق گردد سازمان ما این توانایی را دارد که تا پایان سال بیش از 40 هزار کلاس درس ایمن و استاندارد را در اختیار دانش آموزان قرار دهد.
 
وی در پایان یادآور شد: همانطور که گفتم سازمان نوسازی توان فنی و مهندسی لازم را در این زمینه برخوردار است اما روند اعتبار بخشی در این خصوص باید با جدیت بیشتر پیگیری شود.
 














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن