تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند روزه را واجب كرده تا بدين وسيله دارا و ندار (غنى و فقير) مساوى گردند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814566804




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تلاش براي افزايش پروازهاي توريستي در گيلان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ خرداد ۱۳۹۴ (۱۴:۱۹ب.ظ)
مديرکل فرودگاه‌ گيلان عنوان کرد: تلاش براي افزايش پروازهاي توريستي در گيلان موج-رشت-مديرکل فرودگاه‌ گيلان گفت: به‌دليل توريستي بودن منطقه، درصدد هستيم در برقراري اين پروازها بيشترين تلاش‌ و تعامل‌ را با شرکت‌هاي هواپيمايي داشته باشيم.
فتاح رضواني امروز در گفت و گو با خبرنگار موج در رشت، با اعلام اين مطلب که فرودگاه رشت از روند رو به کاهش پرواز خارج شده و رشد پرواز را شاهد هستيم، اظهارداشت: موضوع کاهش پروازي در فرودگاه رشت باعث شد که اين فرودگاه و کميته حمل‌ونقل علت اين موضوع را مورد بررسي قرار دهد که با رايزني‌هايي که با برخي شرکت‌هاي هواپيمايي انجام شد، تعداد پروازها از 44 پرواز در هفته به 60 پرواز رسيد.
وي در ادامه افزود: در حال حاضر تعداد پروازهاي اين فرودگاه رو به رشد است و اميدواريم با رايزني‌هايي که در آينده انجام خواهيم داد، شاهد رشد در تعداد پروازهاي داخلي و خارجي باشيم.
رضواني عنوان کرد: براي مسيرهاي خارجي طي برنامه‌ريزي‌هايي که صورت گرفته است و همچنين به‌دليل گردشگري بودن منطقه، درصدد هستيم در برقراري اين پروازها بيشترين تلاش‌ها و تعامل‌ها را با شرکت‌هاي هواپيمايي داشته باشيم.
مديرکل فرودگاه‌هاي استان گيلان با بيان اين که فرودگاه رشت آماده هرگونه حمايت از سرمايه‌گذاران است تصريح کرد: دستگاه‌هاي مختلف و بنگاه‌هاي اقتصادي بخش خصوصي درصدد سرمايه‌گذاري در بخش فرودگاهي هستند که در صورت ورود آن ها شاهد رشد پروازها و توسعه پروژه‌هاي عمراني و تکميل زيرساخت‌هاي اساسي در فرودگاه خواهيم بود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن