تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  ghhhhhh
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806747612




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجراي نذر فرهنگي با محوريت جوانان در منطقه 10 تهران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ خرداد ۱۳۹۴ (۱۲:۴۴ب.ظ)
اجراي نذر فرهنگي با محوريت جوانان در منطقه 10 تهران موج - شهردار منطقه 10 در نشست صميمي با فعالين و نخبگان جوان بر اجراي نذر فرهنگي و راه اندازي گروه تئاتر براي افزايش فرهنگ شهروندي تاکيد کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، در اين جلسه فرامرز عظيمي شهردار منطقه ضمن گراميداشت اعياد شعبانيه و تبريک هفته جوان گفت: نام جوان تداعي کننده سرمايه کشور، نبوغ، خلاقيت، شور و نشاط، يکرنگي، دوستي بي تکلف و بياد ماندني و خاطرات خوب مي باشد.
وي با اشاره به اهميت استفاده از ظرفيت ها و پتانسيل هاي جوانان در آباداني و عمران کشور خاطرنشان کرد: در طي هشت سال جنگ تحميلي ، ايران با اعتماد به جوانان کشور توانست اين جنگ را پيروزمندانه به سرانجام برساند و جوانان با شور، نشاط، يکرنگي و وحدت به رهبري پير فرزانه حضرت امام خميني (ره) خودشان را سپر قرار دادند تا مملکت آسيب نبيند و نگذاشتند يک وجب از خاک کشور به دست بيگانگان بيفتد و در حال حاضر نيز در مقطع تاريخي ديگر جاي آن جوانان را شما گرفتيد و در اين زمينه جوانان بايد حواسشان به خودشان باشد و اکنون تمامي اين عزيزان الگوي ما هستند.
شهردار منطقه افزود: طبق منويات رهبر معظم انقلاب با استناد به اين جمله امام حسين (ع) « کل يوم عاشورا کل ارض کربلا » در يک پيچ تاريخي ما هميشه جنگ را داريم و هميشه کفر و باطلي وجود دارد که در مقابلش حق ايستاده يا در درون خودمان اين اتفاق مي افتد با نفس و شيطان دروني و يا بيرون مجموعه و اطراف و پيرامون ،اين اتفاق در تمامي مقاطع زماني و تمام جايگاه ها مي افتد و اگر مراقبت نکنيم حتما شکست خواهيم خورد.
شهردار منطقه با بيان اين که اگر جوانان در اين پيچ تاريخي هوشيار نباشند دچار روزمره گي مي شوند، گفت: جوانان بايد هميشه نيازمنديهاي زمان خود را بشناسند و درست تصميم بگيرند البته همراه با مشورت، در اين صورت کار صحيح انجام مي شود و نتايج حاصل از آن به جامعه هدف و مخاطبان آن برمي گردد و همچنين حمايت مي شوند.
عظيمي با تاکيد بر نذر فرهنگي و استفاده از توانمندي ها در محلات و محيط کار براي نيل به اهداف والاي فرهنگي افزود: استفاده از توانمندي ها در رشته هاي مختلف و در محيط خانواده و شعاع هاي بزرگتر مانند محيط کار، جامعه و ... مي تواند در کاهش دغدغه خانواده ها موثر باشد و اين نمايانگر اين است که شما جايگاه خود را پيدا کرده ايد.
وي برخورداري از مناعت جواني را موجب کسب نتايج خوب در کارها برشمرد و خاطر نشان کرد: جوانان با مشخص کردن جايگاه و نقش خود در جامعه و استفاده از نبوغ موجب کسب اطمينان اطرافيان مي شوند.
عظيمي با تاکيد بر ايجاد گروه تئاتر و تاثير آن در رشد فرهنگي در منطقه افزود: محيط شهر را براي خودتان و همشهريان، آرام، راحت و بدون دغدغه کنيد. مردم در صحنه مي توانند زندگي ياد بگيرند اگر اين صحنه خوب جا بيفتد خيلي از فرهنگ ها، هنجارها و ... تغيير خواهد کرد و اگر محتوا پر مغز باشد مردم فرهنگ ياد مي گيرند و بعضي وقتها براي انبساط خاطر بايد تئاتر فکاهي آزاد نيز داشته باشيم.
وي در پايان به جوانان توصيه کرد تا خودشان را به عنوان سرمايه اجتماعي جامعه بدانند و آن را ارزان نفروشند و هدر ندهند تابه بالندگي برسند در اين صورت ديگران هم با نگاه احترام آميز قدر آنها را مي دانند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن