تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس چيزى از حقّ برادر مسلمان خود را نگه دارد [و به او ندهد]، خداوند، بركت روزى ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818832779




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح امنیت دریا کلید خورد


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
طرح امنیت دریا کلید خورد




سردار سعید منتظرالمهدی در اولین نشست سخنگوی نیروی انتظامی با اصحاب رسانه به کلید خوردن طرح دریا از امروز اشاره و اظهارداشت: در بیش از 110 نقطه ساحلی استان‌های شمالی کشور به جهت هماهنگ‌سازی دستگاه‌ها و ایجاد امنیت و پشتیبانی انتظامی برقرار شده است.





خبرگزاری فارس: سردار سعید منتظرالمهدی در اولین نشست سخنگوی نیروی انتظامی با اصحاب رسانه به کلید خوردن طرح دریا از امروز اشاره و اظهارداشت: در بیش از 110 نقطه ساحلی استان‌های شمالی کشور از جمله گلستان، مازندران و گیلان قرارگاه‌های امنیتی انتظامی ساحلی به جهت هماهنگ‌سازی دستگاه‌ها و ایجاد امنیت و پشتیبانی انتظامی برقرار شده است.

سخنگوی ناجا هدف از ایجاد این قرارگاه‌ها را تلاش برای سرویس‌دهی مناسب، تخلیه هیجان مناسب جوانان، اهتمام جدی، انجام خدمات مشاوره‌ای و ایجاد فضای صمیمی عنوان کرد.

سردار منتظرالمهدی تصریح کرد: مردم باید با خادمین خود در این زمینه همکاری کنند و ناجا تلاش می‌کند در ایجاد پایداری و آسایش و آرامش نقش داشته باشد.

معاون اجتماعی ناجا در مورد حضور بانوان در استادیوم‌های والیبال اظهارداشت: هیچ ابلاغی در این خصوص انجام نشده است؛ وزارت ورزش، وزارت کشور و نیروی انتظامی 3 هسته اصلی تصمیم‌گیری در این زمینه هستند و وزارت کشور که مرجع رسمی است تاکنون هیچ ابلاغی صادر نکرده و برای حضور بانوان در استادیوم والیبال ما ابلاغیه‌ای نداشتیم، اگر ابلاغ شود ما امننیت را تامین می‌کنیم.

وی در مورد حضور تعدادی از بانوان در بازی بسکتبال اظهارداشت: شاید تعدادی بودند که هماهنگ شده بود.






تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 139]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن