تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 16 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس دوست دارد خداوند هنگام سختى ها و گرفتارى ها دعاى او را اجابت كند، در هنگام آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805052213




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قیمت مسکن افزایش نخواهد یافت


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: قیمت مسکن افزایش نخواهد یافت


معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی با اشاره به رکود حاکم بر بازار مسکن تاکید کرد در سال ۹۴ به هیچ وجه شاهد افزایش چشمگیر قیمت در بخش اجاره یا خرید نخواهیم بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، حامد مظاهری با اعلام آماده شدن طرح جامع مسکن، تصریح کرد: این طرح که از ده سال قبل تهیه شده بود، در یک سال گذشته مورد بازنگری قرار گرفت و جزئیات آن مشخص شد.
وی برنامه های اجرایی این طرح را شامل 7 محور عنوان کرد و گفت: تامین مسکن خانوارهای کم درآمد، ساماندهی سکونت های نابسامان شهری، اصلاحات در برنامه ریزی شهری و منطقه ای، تقویت کارآمدی صنعت ساختمان، توسعه نظام تامین مالی، مسکن روستایی، توسعه بازار استیجار و برنامه تامین مسکن در شهرها  8 محور برنامه های اجرایی طرح جامع مسکن هستند.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی طرح جامع مسکن را یک سند ملی دانست که با نگاهی جامع به تامین مسکن مردم بر اساس اصل 31 قانون اساسی تهیه شده و برنامه های مختلفی برای دهک های مختلف در نظر گرفته است.
مظاهری تصویب 300 هزار وام بافت های فرسوده، 200 هزار وام روستایی در مدت 6 سال و افزایش حجم تسهیلات خرید مسکن به 60 تا 80 میلیون تومان را از جمله اقدامات دولت براساس طرح جامع عنوان کرد.

وی افزود: همچنین از آنجایی که کشور به یک نهاد توسعه ای در بخش مسکن نیاز دارد، مقرر شده که بانک مسکن تبدیل به یک بانک توسعه ای شود و به جای سودآوری به دنبال اجرای برنامه های عرصه مسکن باشد.
حامد مظاهری در شبکه خبر


مظاهری درباره برنامه طرح جامع برای تامین مسکن افراد نیازمند، گفت: دهک های یک و دو که کم درآمدند و قابلیت اینکه از درآمدشان برای تامین مسکن صرف کنند ندارند، در همه جای دنیا وظیفه دولت است که دسترسی مسکن برای آنها را تدارک ببیند. در طرح جامع از تجربیات داخلی و جهانی استفاده شده و برنامه هایی برای تامین مسکن این دهک ها تهیه شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی درباره رکورد بازار مسکن گفت: رونق یا رکود بازار مسکن به تحولات کلان اقتصادی ربط دارد و اگر اقتصاد روبرو جلو باشد بخش مسکن هم روبه جلو خواهد بود. ما نشانه هایی داریم که اقتصاد کلان در حال خروج از رکود است و اگر این روند ادامه یابد در چند فصل آینده پیش بینی می شود که از رکود مسکن نیز خارج شویم.

وی اعطای تسهیلات به سازندگان برای ساخت مسکن و پرداخت وام به خریداران برای خرید مسکن را از جمله اقدامات پیش بینی شده در این طرح برای رونق بخشیدن به بازار عنوان کرد.

مظاهری در پاسخ به این سوال که گفته می شود برخی بانک ها در زمینه پرداخت وام بافت های فرسود همکاری نمی کنند، تصریح کرد: دولت 300 هزار وام بافت های فرسوده را تصویب کرده که در مجلس نیز به تصویب رسیده و توسط بانک مرکزی به بانک ها ابلاغ شده است. در دو ماه اخیر هم حدود 35 هزار وام  از طریق عقد قرارداد پرداخت شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی پیش بینی کرد که قیمت ها در بازار مسکن افزایش نخواهد یافت.
وی گفت: فکر می کنیم به هیچ وجه افزایش قیمیت را نداشته باشیم. رصد معاملات نشان می دهد که تنها 3 تا 4 درصد افزایش داشته و قیمت واقعی املاک هم کاهش پیدا کرده است. امسال هم بازار مسکن، هم در بخش خرید و هم در بخش اجاره زیر نرخ تورم حرکت خواهد کرد.


یک شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 103]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن