تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ایمان هیچ بنده ای راستین نمی شود مگر زمانیکه اعتمادش به آنچه نزد خداست از اعتمادش به آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798628087




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرار دختر شجاع از دست آدم‌ ربايان عاشق‌پيشه


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: فرار دختر شجاع از دست آدم‌ ربايان عاشق‌پيشه
مرد و زني كه متهم هستند دختري را براي اخاذي 300 ميليون توماني ربوده بودند ادعا مي‌كنند كه براي تأمين هزينه ازدواج دست به اين كار زده‌اند.
به گزارش خبرنگار ما، دو هفته قبل رهگذراني كه در حال عبور از خياباني حوالي ميدان ونك بودند با شنيدن فرياد كمك‌خواهي دختري از داخل يك خودرو به كمك او شتافتند. ثانيه‌هايي بعد بود كه دختر جوان بعد از گشودن در خودرو موفق به فرار شد، اما آدم‌ربايان از محل گريختند. وقتي مأموران پليس با تماس مردم در محل حاضر شدند يكي از رهگذران شماره پلاك خودروي آدم‌ربايان را در اختيارشان گذاشت.
شاهد حادثه گفت: در حال عبور بودم كه متوجه خودروي پارك شده شدم مرد جواني پشت فرمان نشسته بود و در صندلي عقب هم دو زن نشسته بودند كه ناگهان اين دختر در خودرو را باز كرد و با فرياد درخواست كمك كرد. وقتي من و رهگذران متوجه ماجرا شديم راننده پايش را روي پدال گذاشت و همراه زني كه در صندلي عقب بود به سرعت از محل دور شد، اما موفق شدم شماره پلاك خودرو را يادداشت كنم.
دختر جوان هم در توضيح ماجرا به پليس گفت: من مسلط به زبان انگليسي هستم و تدريس خصوصي مي‌كنم. چند ساعت قبل زني به نام سارا با تلفن همراهم تماس گرفت و گفت كه قصد دارد براي دخترش معلم خصوصي بگيرد. آن زن گفت كه شماره‌ام را هم از شاگردان قديمي‌ام گرفته است. بعد هم در خياباني در شمال شهر قرار ملاقات گذاشتيم. وقتي به محل قرار رفتم زن جواني از داخل خودرويي پياده شد و مرا صدا زد و خودش را سارا معرفي كرد و خواست سوار خودرو شوم تا درباره ساعت برگزاري كلاس‌هاي زبان حرف بزنيم. وقتي سوار شدم، مرد جواني پشت فرمان نشسته بود كه پس از كمي حرف زدن، ناگهان مرا تهديد كرد و خواست هيچ حركتي نكنم. همان لحظه فهميدم كه در دام زن و مردي شياد گرفتار شده‌ام. چند ساعتي آنها مرا داخل خودرو نگه داشتند و با خودرو دور زديم و چند بار هم راننده كنار تلفن عمومي نگه داشت و از خودرو پياده شد و با تلفن عمومي با كسي حرف زد. آنها به من گفتند كه چند ساعتي ميهمان آنها هستم و بعد آزادم مي‌كنند تا اينكه آنها خودرو را در حوالي ميدان ونك نگه داشتند و من با ديدن رهگذري از فرصت استفاده كردم و توانستم خودم را نجات دهم. زن و مرد جوان هم با ديدن اين صحنه از ترس فرار كردند.
از سوي ديگر مأموران پليس دريافتند كه آدم‌ربايان بعد از حادثه با خانواده دختر جوان تماس گرفته‌اند و براي آزادي گروگان خود درخواست 300 ميليون تومان كرده‌اند، بنابراين موضوع آزادي دختر جوان را به خانواده‌اش خبر دادند. پدر دختر جوان هم بعد از حضور در اداره پليس گفت: من و همسرم هر دو پزشك هستيم و وضع مالي خوبي داريم. چند ساعت قبل مردي با خانه ما تماس گرفت و گفت كه دخترمان را ربوده و براي آزادي او درخواست پول كرد. او تهديد كرد و خواست موضوع را به پليس خبر ندهم. من به پليس خبر دادم تا اينكه متوجه شدم دخترم از دست آدم‌ربايان فرار كرده است.  پس از طرح اين شكايت پرونده به دستور قاضي براي دستگيري آدم‌ربايان در اختيار تيم زبده‌اي از مأموران مبارزه با آدم‌ربايي اداره آگاهي قرار گرفت. مأموران در نخستين گام شماره پلاك خودروي آدم‌ربايان را استعلام كردند و مشخص شد كه مالك خودرو مرد جواني به نام شهروز است و به اين ترتيب او را بازداشت كردند. وي مدعي شد روز حادثه خودرو در اختيار برادر دوقلويش به نام پرويز بوده و از ماجراي آدم‌ربايي خبري ندارد. كارآگاهان اداره يازدهم پليس آگاهي در گام بعدي پرويز را شناسايي و بازداشت كردند.
در حالي كه تحقيقات از متهم ادامه داشت، صبح ديروز زن جواني به اداره پليس رفت و به آدم‌ربايي دختر جوان اعتراف كرد. متهم گفت: من معلم هستم. مدتي قبل با پرويز آشنا شدم و او به من پيشنهاد ازدواج داد. ارتباط ما ادامه داشت تا اينكه بيشتر به او علاقه پيدا كردم و پيشنهاد ازدواجش را قبول كردم. پرويز قرار بود به زودي به خواستگاري من بيايد كه چند روز قبل از حادثه به من پيشنهاد آدم‌ربايي داد. او گفت كه يكي از اقوامشان مرد پولداري است و چنانچه دختر جوانش را برباييم مي‌توانيم مبلغ زيادي را از آنها اخاذي كنيم و با پول آن زندگي جديدمان را شروع كنيم. از آنجايي كه علاقه زيادي به پرويز داشتم پيشنهادش را قبول كردم تا اينكه روز حادثه دختر جوان از دستمان فرار كرد. پس از اين من چند روزي فراري بودم تا اينكه تصميم گرفتم خودم را به پليس معرفي كنم. تحقيقات از متهمان از سوي پليس ادامه دارد.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 102]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن