تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخاوت از اخلاق پيامبران و ستون ايمان است . هيچ مؤمنى نيست مگر آن كه بخشنده است و تنها ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819837896




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تامین پاداش پایان خدمت و مرخصی ذخیره بازنشستگان میسر نیست


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی فارس خبر داد: تامین پاداش پایان خدمت و مرخصی ذخیره بازنشستگان میسر نیست خبرگزاری پانا: رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی فارس گفت: به دلیل کمبود اعتبارات بودجه هزینه ای سال 1394 استان فارس، تامین پاداش پایان خدمت و مرخصی ذخیره بازنشستگان در حال حاضر میسر نیست.
۱۳۹۴ يکشنبه ۱۷ خرداد ساعت 07:56

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، ساسان تاجگردون اظهار داشت: به سبب کمبود اعتبار، در سرجمع اعتبارات بودجه سال 94، اعتبار موردنیاز دیون پاداش پایان خدمت و مانده مرخصی بازنشستگان سال‌های 92، 93 و اعتبار موردنیاز پاداش پایان خدمت و مانده مرخصی بازنشستگان سال 94 در حال حاضر میسر نمی باشد. وی در روند بررسی و پیشنهاد توزیع اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استانی و بودجه هزینه‌ای سال 94 استان فارس افزود: در سهم ستون اعتبارات درصد نفت و گاز، کل استان‌ها کاهش بیش از 40 درصد را داشته‌اند که فارس بااعتبار 133.6 میلیارد تومان با کاهش 37.7 درصدی مواجه بوده و در جایگاه سوم پس از خوزستان و بوشهر است.
این مسئول خاطرنشان کرد: بودجه فارس در توسعه مساجد، مصلی‌ها و بقاع متبرکه فارس پس از خراسان رضوی جایگاه دوم کشور را دارد و در این زمینه شاهد افزایش 17 درصدی نسبت به سال گذشته هستیم.
به گفته وی، در بحث اعتبارات زیرساخت شهرک‌ها و نواحی صنعتی جایگاه نخست کشور به فارس اختصاص پیداکرده است.
تاجگردون یادآور شد: استفاده از درآمدهای نفتی در بودجه 94 به حداقل خود رسیده و محدود کردن رشد نقدینگی، مهار تورم و ایجاد اشتغال از مهم‌ترین محورهای بودجه 94 است.
دبیر شورای برنامه‌ریزی استان فارس تصریح کرد: اجزا هزینه‌ای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها در بودجه 94 کل کشور به‌طور دقیق مشخص‌شده و مصارف بودجه عمومی دولت نیز مشخص است.
وی در توضیح اعتبارات بودجه هزینه‌ای اظهار داشت: مقتضی است در این بخش دستگاه‌ها صرفه‌جویی لازم را داشته باشند و سازمان مدیریت نیز نظارت لازم را در این زمینه اعمال خواهد کرد.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی فارس ابراز داشت: نظام پرداخت حقوق و دستمزد و استخدام‌های جدید از نظر تأمین بار مالی آن باید با هماهنگی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی انجام شود.
وی ادامه داد: بودجه هزینه‌ای کل کشور 174 هزار میلیارد تومان تعیین‌شده و بودجه هزینه‌ای فارس در سال جاری 371 میلیارد تومان و سهم آن از اعتبارات استان‌ها در جایگاه سوم کشور است.
تاجگردون متذکر شد: اعتبارات حقوق و مزایای کل استان‌ها در سال 94 بالغ‌بر 3 هزار و 400 میلیارد تومان است که نسبت به سال 93 حدود 57 درصد رشد داشته است.
وی عنوان کرد: اعتبارات حقوق و مزایای فارس در سال جاری 197 میلیارد تومان است به نسبت به رقم مصوب 53 درصد رشد داشته است.
   













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن