تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك حديث بفهمى بهتر است از آن كه هزار حديث [نفهميده] نقل كنى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820334182




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حکم قضایی انحلال موسسه میزان ابلاغ شد/ بازپرس پرونده: هیچ وجهی از مردم دریافت نشود


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


حکم قضایی انحلال موسسه میزان ابلاغ شد/ بازپرس پرونده: هیچ وجهی از مردم دریافت نشود جامعه > مشکلات مردم - حکم قضایی انحلال موسسه مالی و اعتباری میزان مشهد ابلاغ شد و هیات تصفیه نیز در شعبه مرکزی آن مستقر شده. موسسه که در ماه های اخیر باعث دغدغه مالی بیش از یک میلیون سرمایه گذار شده بود تا جایی که در برخی از شهرها، مردم شیشه های شعب این موسسه را شکستند.



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امروز حکم انحلال موسسه پولی و اعتباری میزان مشهد، توسط بازپرس شعبه 209 دادسرای مشهد صادر شد. قاضی حیدری در حکم قضایی خود که به تاریخ 16 خرداد امسال، به شماره 2.9/94/102 صادر و به کلاسه 499/94 شماره شده، نوشته است:
"قائم مقام موسسه محترم میزان
سلام علیکم
با عنایت به تعیین آقایان 1- محمود الهامیان 2-سید ابراهیم موسوی موحد 3-نادر مراغه چی به عنوان اعضای محترم هیات تصفیه موسسه میزان و مستقر شدم مشار الیهم از یوم جاری در شعبه مرکزی موسسه به تمامی مدیران و کارمندان شعبه موسسه در سطح استان ها اعلام شود همکاری و هماهنگی لازم با هیئت تصفیه بعمل آورده و ضمن جلوگیری از هر گونه دخل و تصرف در اموال منقول و غیرمنقول موسسه، تمامی وصولی ها تحت هر عنوان به شماره حساب 0108016511007 عهده بانک صادرات مرکزی مشهد بنام مدیران تصفیه تعاونی منحل شده میزان واریز و از دریافت هر گونه وجه نقدی توسط تمامی شعبه (صحیح شعب است) میزان خودداری بعمل آید. ضمنا مراتب انحلال تعاونی میزان به سپرده گذاران از طریق نصب اطلاعیه در تمامی شعبه (صحیح شعب است) میزان اطلاع رسانی شود."
این حکم قضایی رونوشت هایی نیز به مدیرکل سیاسی و انتخابات و دبیر ستاد تدبیر و ساماندهی استانداری خراسان رضوی و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی جهت اطلاع دارد.
پیش از این نیز برخی از کاربران خبرآنلاین در سرویس مشکلات مردم، خواستار روشن شدن وضعیت این موسسه تعاونی اعتباری شده بودند.
تصویر حکم قضایی مزبور
حکم قضایی انحلال موسسه میزان مشهد
      45231

کلید واژه ها: مشکلات خوانندگان - موسسات مالی و اعتباری -




شنبه 16 خرداد 1394 - 23:32:06





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 149]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن